شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر

پنجمین جلسه پیگیری پروژه های شرکت گاز استان مرکزی برگزار شد.

همزمان با 27 شهریور ماه سالجاری پنجمین جلسه پیگیری پروژه های شرکت گاز استان مرکزی با حضور محسن کهوند سرپرست شرکت گاز استان مرکزی و معاون مهندسی و واحدهای مرتبط با پروژه ها در سالن کنفر انس این شرکت برگزار گردید.
در ابتدای این جلسه محمد صبوری رییس برنامه ریزی شرکت گاز استان مرکزی طی ارائه گزارشی عملکرد شرکت را در بخش اجرای شبکه از ابتدای سالجاری تا کنون 346 کیلومتر و نصب انشعابات را 7 هزار و جذب اشتراک جدید را 13 هزار و 200 مورد بر شمرد و در این خصوص گفت :عملکرد شرکت گاز استان مرکزی در بخش اجرای شبکه گاز 41 درصد و در بخش انشعابات 34 درصد و در بخش جذب مشترک جدید 37 درصد فراتر از برنامه پیش بینی شده صورت گرفته است.
در ادامه این جلسه محسن کهوند سرپرست شرکت گاز استان مرکزی ضمن تشکر از کلیه کارکنان ،آمار و ارقام ارائه شده در زمینه عملکرد شرکت را بسیار خوب ارزیابی کرد و در این باره گفت :این آمار و ارقام یقیناً محقق نمی شود مگر به همت و همکاری و تلاش همه همکاران،اعم از پشتیبانی و عملیاتی و اجرایی.
سرپرست شرکت گاز استان مرکزی در ادامه گفت :شرکت گاز استان مرکزی نسبت به برنامه مصوب در همه بخشها الحمدلله از برنامه جلوتر می باشدو با اختصاص به موقع نقدینگی کلیه تعهدات شرکت تا پایان سال جاری اجرا خواهد شد. کهوند در خصوص جذب بودجه عمرانی شرکت گاز استان مرکزی گفت :بودجه جذب شده این شرکت در بخش عمرانی بالغ بر 15 میلیارد تومان از ابتدای سال می باشد که 42 درصد از بودجه مصوب سالجاری را تشکیل می دهد.
کهوند تعداد روستاهای گازدار استان مرکزی را 611 روستا برشمرد و در این خصوص گفت :با عنایت به اینکه شهرهای اراک ،آشتیان و کلیه روستاهای این دو شهرستان کاملاً از گاز طبیعی برخوردار شده اند بنا براین در سالجاری شهرستان اراک و آشتیان از لحاظ گازرسانی به شهرستانهای سبز تبدیل می شوند و با این وجود در سطح شرکت ملی گاز شهرستان اراک بعنوان اولین شهرستان مرکز استان می باشد که بعنوان شهرستان سبز مرکز استان تبدیل می گردد.





دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۱
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید