شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر

عملیات گازرسانی به چهار روستااز توابع شهرستان فراهان و کمیجان در استان مرکزی بزودی آغاز می شود.

عملیات گازرسانی به چهار روستااز توابع شهرستان فراهان و کمیجان در استان مرکزی بزودی آغاز می شود.
غلامعلی صیادی رییس روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی از انتخاب پیمانکارگازرسانی به روستای گورچان از توابع فراهان و روستاهای میدانک،فرک،چالمیان از توابع کمیجان استان مرکزی درکمیته مناقصات این شرکت خبر داد .
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی غلامعلی صیادی رییس روابط عمومی این شرکت در این خصوص گفت:در مناقصه مذکور12 پیمانکار با ارائه قیمت پیشنهادی جهت گازرسانی به این چهار روستا به رقابت پرداختند که شرکت «سیال صنعت کلار» با مبلغ پیشنهادی 5میلیاردو 690میلیون ریال به عنوان برنده این مناقصه انتخاب گردید.
به گفته صیادی جهت گازرسانی به این روستاها 7 هزار و 900 متر خط تغذیه گاز (خط اصلی گاز)از نوع فولادی و یک عدد ایستگاه تقلیل فشار تی .بی. اس با ظرفیت 2هزار و 500 متر مکعبی پیش از این اجرا و نصب شده است و هم اینک نیاز به اجرای 21 هزار و 500 متر شبکه گاز از نوع پلی اتیلن و360 عدد علمک گاز می باشد که با انتخاب شرکت «سیال صنعت کلار» اجرای این مرحله از پروژه به عهده این شرکت قرار داده شد.در پایان صیادی افزود:هزینه تأمین کالا و اجرای گازرسانی به روستاهای گورچان،میدانک ،فرک،چالمیان بالغ  بر11میلیارد و864میلیون ریال خواهد شد ومدت اجرای  پروژه مذکور 270 روز تقویمی در نظر گرفته شده است.

سه شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۱
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید