شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر

برگزاری سمینار رابطه ی بین مدیریت ارتباط با مشتری و عملکرد در شرکت گاز استان مرکزی

برگزاری سمینار رابطه ی بین مدیریت ارتباط با مشتری و عملکرد در شرکت گاز استان مرکزی
به همت واحد پژوهش شرکت گاز استان مرکزی، سمیناری درخصوص رابطه ی بین مدیریت ارتباط با مشتری و عملکرد شرکت گازاستان مرکزی با حضور جمعی از کارکنان این شرکت و دکتر احمد رضا شکرچی زاده اصفهانی عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد در سالن کنفرانس این شرکت برگزارگردید.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی،سید محمد حسین صادقی رییس پژوهش شرکت گاز استان مرکزی در رابطه با این سمینارگفت:در این سمینار به بررسی رابطه ی بین مدیریت ارتباط با مشتری و عملکرد شرکت گاز استان مرکزی پرداخته شد و مطالبی در مورد مدل تحلیلی موضوع فوق و همچنین رضایتمندی مشتری و راهکارهای نوینی راجع به کاهش چالش های اجرایی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری  توسط دکتر احمد رضا شکرچی زاده اصفهانی ارائه گردید.رییس پژوهش شرکت گاز استان مرکزی درادامه افزود:این سمینار که به منظور تشریح تحقیقات در زمینه رابطه ی بین مدیریت ارتباط با مشتری و عملکرد در شرکت گاز استان مرکزی صورت گرفت اهدافی همچون بهبود شاخص های رضایت مشتری،کاهش هزینه های عمومی فروش و هزینه های بازاریابی ،غنی سازی مفاهیم نظری موجود درباره ی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری از راه مطالعه ادبیات موضوعی و پیشینه تحقیق،استفاده از ارتباطات با مشتریان موجود برای افزایش درآمد،استفاده از اطلاعات یکپارچه شده برای خدمت برتر،افزایش رضایتمندی و وفاداری مشتریان ،ارائه خدمات بهتر به مشتریان را در پی داشت.صادقی در پایان گفت:پرسشنامه های این تحقیق در این شرکت و چند دستگاه اجرایی توزیع گردیده است و نتایج حاصل از پرسشنامه مورد تجزیه و تحلیل و آزمون قرار گرفته و نتایج آن حاکی از آن است که شرکت گاز استان مرکزی بدنبال افزایش رضایتمندی مشتریان و افزایش رفاه وکاهش تنش و استرس مشتریان می باشد.

سه شنبه ۴ تیر ۱۳۹۲
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید