شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر

عملیات گازرسانی به روستاهای کجارستان،دره گرم ،سوکقزقان و تخمار از توابع شهرستان خمین در استان مرکزی بزودی آغاز می گردد.

انتخاب پیمانکار اجرای گازرسانی به روستاهای کجارستان،دره گرم ،سوکقزقان و تخمار از توابع شهرستان خمین دراستان مرکزی در کمیته مناقصات این شرکت انتخاب شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی:در مناقصه مذکور 16 پیمانکار با ارائه قیمت پیشنهادی جهت اجرای پروژه مذکور به رقابت پرداختند که شرکت «هورام صنعت پارس » با مبلغ پیشنهادی 2میلیارد و220میلیون ریال به عنوان برنده این مناقصه انتخاب گردید.
بر اساس این گزارش:جهت اجرای این پروژه  نیاز به انجام 15هزار و 700متر شبکه گاز از نوع پلی اتیلن و یک عدد ایستگاه تقلیل فشار تی .بی .اس با ظرفیت یکهزار مترمکعبی ، همچنین اجرای 300مورد علمک گاز می باشد،که اجرای تمام این مراحل ، توسط شرکت « هورام صنعت پارس » انجام خواهد شد.
شایان ذکراست: هزینه کلی تأمین کالا واجرای گازرسانی به این چهار روستا بالغ بر 22میلیارد و 528میلیون ریال برآوردگردیده است که پس از گازرسانی به روستاهای کجارستان،دره گرم ،سوکقزقان و تخماراز توابع شهرستان خمین در استان مرکزی  ،ساکنین 300خانواری این روستاها از نعمت ارزشمند گاز طبیعی بهره‌مند خواهند شد ومدت اجرای این پروژه 240 روز تقویمی درنظر گرفته شده است.

دوشنبه ۷ اَمرداد ۱۳۹۲
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید