شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر

«گازرسانی به 5روستا از توابع شهر هندودرِ شهرستان شازند در استان مرکزی به زودی آغاز می گردد.»

غلامعلی صیادی رییس روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی از مرحله انتخاب پیمانکار اجرای گازرسانی به روستاهای صادق آباد ،علی آباد،حصار دره ،آدینه مسجد سفلی و آدینه مسجد علیا ازتوابع شهر هندودرشهرستان شازند درکمیته مناقصات این شرکت خبر داد.
رییس روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی گفت:درمناقصه مذکور8شرکت با ارائه قیمت پیشنهادی جهت اجرای پروژه مذکور به رقابت پرداختند که شرکت «طیف اتم پارس» با مبلغ پیشنهادی 4میلیارد و700میلیون ریال به عنوان برنده این مناقصه انتخاب گردید.
صیادی افزود: جهت اجرای این پروژه نیاز به انجام 17هزار و 500متر شبکه گاز از نوع پلی اتیلن  و نصب 180 مورد علمک گاز می باشد،که اجرای تمام این مراحل،توسط شرکت «طیف اتم پارس» انجام خواهد شد.
صیادی در ادامه افزود: هزینه تأمین کالا واجرای گازرسانی به این پنج روستا بالغ بر 10 میلیارد و395میلیون ریال خواهد شد که پس ازگازرسانی به روستاهای صادق آباد ،علی آباد،حصار،آدینه سفلی و آدینه علیا از توابع شهر هندودرِشهرستان شازند ،ساکنین 170خانواری این روستاها از نعمت ارزشمند گاز طبیعی بهره‌مند خواهند شد لازم به ذکر است مدت اجرای این پروژه 180 روز تقویمی در نظر گرفته شده است .

چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید