شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر

وزیر نفت : با صرفه‌جویی و مشارکت مردم امسال مشکل کمبود گاز وجود ندارد

وزیر نفت : با صرفه‌جویی و مشارکت مردم امسال مشکل کمبود گاز وجود ندارد
مهندس غلامحسین نوذری درسفر هیئت دولت به استان آذربایجان شرقی با حضور در منطقه ۸ عملیات انتقال گاز، در جمع مدیران ارشد صنعت نفت این استان افزود: تبلیغ به موقع و مناسب با هدف جلوگیری از مصرف بی رویه گاز طبیعی به عنوان یک حامل انرژی ارزشمند، عامل مهمی است که با بهره گیری از آن می توان فرهنگ صرفه جویی در مصرف این حامل انرژی را اشاعه داد و از مصرف بی رویه آن جلوگیری کرد.

وی ضمن قدردانی از تلاش های دستگاه های تابعه این وزارتخانه به ویژه در زمستان سال گذشته، بر بررسی و برطرف کردن موانع و چالش های موجود برای ارائه هرچه بهتر خدمات در زمستان امسال تاکید کرد.

وزیر نفت، همچنین به نقش نیروی انسانی و توجه به آنها در بخش خدمت رسانی تاکید کرد و افزود: نیروی انسانی از جمله عوامل مهمی است که نقش بسزا و تاثیر گذاری در پشیبرد اهداف و پیشرفت سازمان دارد و لازم است به آن توجه ویژه ای شود.

پیش ازسخنان وزیر نفت، مدیر عملیات منطقه ۸ عملیات انتقال گاز به عنوان میزبان جلسه، گزارشی اجمالی از آخرین اقدام های انجام شده در این منطقه ارائه و تصریح کرد: منطقه ۸ عملیات انتقال گاز به دلیل زیر پوشش قرار دادن استان های سردسیر کشور، همچنین صادرات، از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار است و به این دلیل تلاش همه کارکنان این منطقه معطوف بر این خواهد بود که زمستان امسال وظیفه های محوله را به بهترین شکل انجام دهد.

شنبه ۱۶ آذر ۱۳۸۷
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید