شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر

پیمانکار انجام امور امداد وگازبانی و نگهداری و تعمیرات شبکه های گاز تعدادی از شهرها و روستاهای استان مرکزی در شرکت گاز استان مرکزی انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی، مرحله انتخاب پیمانکار انجام امور امداد وگازبانی و نگهداری و تعمیرات شبکه های گاز 12شهرستان استان مرکزی در شرکت گاز استان مرکزی با حضور اعضاء کمیته مناقصات این شرکت انجام شد.
بر اساس همین گزارش شرکت یکتا نگار آرین در دو مناقصه جداگانه با پیمانکاران، با ارائه قیمتهای پیشنهادی به رقابت پرداخت که نتیجه این دو مناقصه را به نفع خود به پایان رساند.شرکت «یکتا نگار آرین» با مبلغ پیشنهادی 76میلیارد و 800 میلیون ریال به عنوان برنده مناقصه جهت امورگازبانی روستاهای شهرستاهای ساوه،خمین،محلات،دلیجان،مامونیه انتخاب وبا مبلغ پیشنهادی 67میلیارد و 150 میلیون ریال به عنوان برنده مناقصه امورامداد و نگهداری و تعمیرات شبکه های گاز شهرستانهای اراک ،فراهان،آشتیان ،تفرش ،کمیجان ،خنداب و شازند معرفی شد.
شایان ذکر است تامین نیروی انسانی 240 گازبان و 97 نفر نیروی امدادی و تعمیراتی و تامین 36 خودروی سبک درقالب مزدا ودو کابین و پیکان وانت به عهده این پیمانکار می باشد.

سه شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۴
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید