شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر

برگزاری همایش استفاده بهینه و ایمن از گاز طبیعی با حضور 400 تن از رابطین بهداشتی شهرستان خمین

برگزاری همایش استفاده بهینه و ایمن از گاز طبیعی با حضور 400 تن از رابطین بهداشتی شهرستان خمین
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی به منظور اطلاع رسانی استفاده بهینه و در عین حال ایمن از گاز طبیعی همایشی با حضور 400 تن از خواهران خانه‌دار و رابطین بهداشتی شهرستان خمین در مرکز بهداشت و درمان خمین برگزار شد
بر پایه این گزارش مهندس محمدمهدی هادی‌زاده معاون اداری و پیشتیبانی شرکت ملی گاز و رئیس هیأت مدیره شرکت گاز استان مرکزی با حضور در این همایش با ایراد سخنانی ضمن اظهار خرسندی از همکاری بسیار خوب بهداشت و درمان و رابطین بهداشتی این شهرستان با شرکت گاز گفت : ترویج فرهنگ استفاده بهینه و صحیح از گاز طبیعی توسط رابطین بهداشتی که هر یک از رابطین حدود 50 خانواده را تحت پوشش قرار می‌دهند تأثیر بسزائی در فرهنگ سازی صرفه‌جوئی نعمت ارزشمند گاز طبیعی خواهد داشت. ایشان در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت : امیدواریم این همایش که با هدف آشنایی رابطین بهداشتی شهرستان خمین با فرهنگ صرفه‌جوئی و ایمنی گاز طبیعی برگزار شده در تمام شهرهای کشور صورت پذیرد و شاهد ترویج این فرهنگ و سنت حسنه صرفه جوئی ‌باشیم چرا که در اعتقادات مذهبی ما نیز تأکید بسیاری در صرفه‌جوئی شده است.
در پایان این همایش فرماندار شهرستان خمین ضمن تقدیر و سپاسگزاری از تعامل بسیار خوب مرکز بهداشت و درمان شهرستان خمین با شرکت گاز در زمینه آشنایی رابطین بهداشتی با فرهنگ صرفه‌جوئی و استفاده ایمن از گاز طبیعی اظهار امیدواری نمود. با برگزاری این همایش و نشستهای دیگر شاهد صرفه‌جوئی در مصرف گاز طبیعی در سطح شهرستان باشیم.
بر اساس این گزارش در پایان این همایش روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی اقدام به توزیع کتابچه‌های حاوی نکات ایمنی و صرفه‌جوئی گاز طبیعی در بین شرکت کنندگان در همایش نمود.
سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۸۷
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید