شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر

برگزاری مراسم اختتامیه مسابقات تنیس روی میز گرامیداشت دهه مبارک فجر در شرکت گاز استان مرکزی

برگزاری مراسم اختتامیه مسابقات تنیس روی میز گرامیداشت دهه مبارک فجر در شرکت گاز استان مرکزی
در چهارمین روز از اسفند ماه سالجاری مراسم اختتامیه مسابقات تنیس روی میزگرامیداشت ایام ا... دهه مبارک فجر ویژه کارکنان شرکت گاز استان مرکزی دردوبخش آقایان وبانوان برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی دراین مراسم که با حضور مدیرعامل ،معاون بهره برداری و روسای واحدها و جمعی از کارکنان برگزار گردید،از تیمهای ونفرات برتر این مسابقات تجلیل به عمل آمد.
        بر پایه این گزارش رضا عسگری رییس خدمات اجتماعی و رفاهی و مسئول ورزش شرکت گاز استان مرکزی در این خصوص گفت:هدف از برگزاری این مسابقات ایجاد نشاط و افزایش سلامتی در بین کارکنان می باشد که بحمدالله با برگزاری این مسابقات افزایش انگیزه و فضای همدلی و شادابی و افزایش بهره وری کارکنان در محیط کار ایجاد خواهد شد.
 عسگری در ادامه گفت: این مسابقات در بخش آقایان به صورت انفرادی و گروهی ودربخش بانوان به صورت انفرادی برگزار گردید که در بخش آقایان در رشته تیمی مقام اول را تیم واحد HSEشامل آقایان محمد صادق یعقوبی،محمد رضا دشتی ،رضا طراوتی و سید رضا داوری ،مقام دوم را  تیم «امید فرزندان» شامل آقایان محمد شریفی،امیر محمد صادق نژاد ،محمد امین رودی و یزدان راستگردانی و مقام سوم را تیم ستاد شامل آقایان بهمن سرلک ،سید نورالدین عدل ،محمد زمانی و عباس باقری ،کسب نمودند و در رشته انفرادی آقایان سید رضا داوری ،رضا طراوتی و مجتبی صفری به ترتیب مقام اول تا سوم این مسابقات را کسب کردند ودررقابتهای بانوان در رشته انفرادی 12 نفر  شرکت کننده به رقابت پرداختند که خانمها  به ترتیب زینب مرادی ،مائده فردوسی پور و معصومه قاسمی مقام اول تاسوم را در این دوره از مسابقات کسب کردند.

چهارشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۴
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید