شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر

شرکت گازاستان مرکزی موفق به اخذ هفت استاندارد مدیریتی از جمله گواهینامه های استاندارد ISO10002 درزمینه رسیدگی به شکایات وISO10004درزمینه سنجش رضایت مشتریان گردید

شرکت گازاستان مرکزی موفق به اخذ هفت استاندارد مدیریتی از جمله گواهینامه های استاندارد ISO10002 درزمینه رسیدگی به شکایات وISO10004درزمینه سنجش رضایت مشتریان گردید
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی همزمان با چهارمین روز اسفند ماه سالجاری دویست و پنجمین جلسه هیات مدیره این شرکت در اداره مرکزی و با حضور غلامرضا مشایخی معاون مدیریت گازرسانی شرکت ملی گاز ایران و رییس هیات مدیره ،جواد مهندس مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره و دیگر اعضاء برگزار گردید

در ابتدای جلسه پس از قرائت آیاتی چند از قرآن مجید مشایخی رییس هیات مدیرهشرکت ضمن توزیع احکام اعضاءهیات مدیره جدیدوعرض تبریک و آرزوی موفقیت برای ایشان،کسب تقدیرنامه دوستاره درجایزه ملی تعالی سازمان درسالجاری رابه کارکنان شرکت گاز استان مرکزی تبریک عرض نموده ودرادامه جلسه در خصوص پیشرفت سیستم GIS و مهندسی مجدد وهمچنین پیاده سازی سیستم اطفاء حریق در این شرکت رهنمودهایی بیان نمود.
بر اساس همین گزارش با توجه به برگزاری فرآیند ممیزی خارجی شرکت گازاستان مرکزی توسط شرکت بین المللی TUV InterCert ،در حاشیه جلسه هیات مدیره جلسه اختتامیه این دوره ازممیزی با حضور ارزیابان شرکت TUV برگزار گردید.بر پایه این گزارش هداوند سرارزیاب شرکت TUV InterCert  ضمن تشکر از مدیریت و کارکنان شرکت گاز استان شرح مختصری از ارزیابی ها ی انجام شده را بیان نموده و صدور گواهینامه های سیستم مدیریت کیفیت ISO9001:2015ومدیریت محیط زیست ISO14001:2015 ومدیریت شکایات مشتریISO10002 وسنجش رضایت مشتریISO10004 را مورد تایید قرار داد وهمچنینسیستم مدیریت انرژیISO50001:2011و مدیریت ایمنی وبهداشت حرفه ای  OHSAS18001:2007  ونیز HSE-MS نیز درشرکت گاز استان مرکزی مورد تمدید قرارگرفت.درپایان جلسه مشایخی معاون مدیریت گازرسانیضمن تشکراز ارزیابان فرآیندممیزی وتبریک به کارکنان شرکت گاز استان مرکزی اظهار امیدواری کرد با استقرار سیستم مدیریت رسیدگی به شکایات و پایش و اندازه گیری رضایت مشتری در این شرکت ، ساماندهی مناسب تری بر روی اقدامات صورت‌گرفته در زمینه کسب رضایت مشتری انجام گیرد و این شرکت با شناسایی نقاط ضعف و تقویت نقاط بهبود، با حرکت پویاتری در زمینه جلب رضایت مردم عمل نماید. 

دوشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۵
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید