شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر

در آستانه سی‌امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، پروژه گازرسانی روستای قره‌کهریز شهرستان خمین به بهره‌برداری رسید

در آستانه سی‌امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، پروژه گازرسانی روستای قره‌کهریز شهرستان خمین به بهره‌برداری رسید
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی در روز دوشنبه مورخ 7/11/87 همزمان با سی‌امین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی پروژه گازرسانی روستای قره‌کهریز از توابع شهرستان خمین طی مراسمی با حضور معاونت سیاسی امنیتی استانداری استان مرکزی، فرماندار شهرستان خمین، مدیر عامل شرکت گاز استان مرکزی، مسئولین محلی، خانواده‌های معظم شهداء و مردم شریف این روستا در مسجد این روستا مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

براساس همین گزارش مهندس زندبگله مدیر عامل شرکت گاز استان مرکزی خلاصه گزارش گازرسانی به روستای قره‌کهریز را به شرح ذیل تشریح نمودند :
گازرسانی به روستای قره کهریز از محل منابع داخلی شرکت گاز استان مرکزی اجرا گردیده است که هزینه تأمین کالا و اجرای این پروژه بالغ بر 2 میلیارد و 150 میلیون ریال شده است. جهت گازرسانی به روستای مذکور 7 هزار و 550 متر شبکه گاز از نوع پلی‌اتیلن اجرا شده است. با نصب 200 عدد علمک گاز بیش از 200 خانوار ساکن در روستای قره کهریز از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند می‌شوند که با جایگزینی این سوخت پاک به جای دیگر سوخت‌ها سالانه 400 هزار لیتر در مصرف فرآورده‌های نفتی صرفه‌جویی اقتصادی خواهد شد.

غلامعلی صیادی
رئیس روابط عمومی


دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۸۷
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید