شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر

هشتمین نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های صنایع استان مرکزی

هشتمین نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های صنایع استان مرکزی
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی، هشتمین نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های صنایع استان مرکزی با حضور سی تن از رؤسای روابط عمومی‌های صنایع استان مرکزی در سالن کنفرانس شرکت گاز استان مرکزی برگزار گردید.
بر اساس همین گزارش پس از قرائت آیات کلام ا... وحی ضمن خیر مقدم توسط صیادی رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی پیام مهندس بشیری مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی و دیدگاه‌های ایشان نسبت به روابط عمومی بدین شرح بیان شد : بی شک فن ارتباطات ابزاری مهم برای ساماندهی و گسترش ارتباطی بین انسانهاست و روابط عمومی حلقه اتصال انسان با جامعه محسوب می‌شود و روابط عمومی‌ها خریداران اعتماد و اعتبار سازمان خود هستند.
در ادامه این پیام اشاره‌ای به مباحث کلاسیک روابط عمومی و وظایف ظاهری در روابط عمومی گردیده بود و تفاوت وظایف واقعی روابط عمومی که مبتنی بر برنامه‌ریزی قبلی می‌باشد چنین بیان شد : در روابط عمومی کلاسیک وظایفی چون اطلاع رسانی، انتشار اطلاعات، تهیه و نصب پوستر و پلاکارد و ... از جمله وظایف روابط عمومی محسوب می‌شد ولی در روابط عمومی نوین وظایف واقعی روابط عمومی مبتنی بر برنامه از قبل تعیین شده است به منظور فرهنگ سازی، توسعه بهره‌وری نیروی انسانی، ایجاد امید در بین کارکنان و سازمان و مردم همچنین احترام به افکار عمومی و افزایش سطح آگاهی مردم است.
در پایان این پیام، مهندس بشیری اشاره‌ای به جایگاه روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی داشتند و در این خصوص چنین بیان گردید : جایگاه روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی، جایگاهی بسیار شایسته است و کسب لوح تقدیر از مقام عالی وزارت نفت طی دو دوره در جشنواره روابط عمومی‌های صنعت نفت کشور بعنوان روابط عمومی برتر همچنین دریافت لوح تقدیر از استاندار وقت در نخستین جشنواره روابط عمومی‌های استان مرکزی و مهمتر از همه رضایت مخاطبان این شرکت دلیل این مدعاست.
در ادامه این نشست دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های صنایع استان مرکزی گزارشی از تصمیمات نشستهای قبلی شورا را ارائه نمود سپس نماینده جهاد دانشگاهی با ارائه اسلاید به بیان توانائی‌های این دانشگاه در زمینه‌های پژوهشی و افکار و نظرسنجی پرداخت و در پایان این مراسم هر یک از اعضاء به بیان دیدگاه و نظرات خود در زمینه برنامه شورا در سالجاری پرداختند. سپس مهندس رجبی رئیس روابط عمومی شرکت پتروشیمی اراک گزارش از سفر خود در کنفرانس روابط عمومی‌های کشور مالزی را تشریح کرد.


غلامعلی صیادی
رئیس روابط عمومی

شنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۸۷
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید