شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر

یک پروژه ساختمانی و 7 پروژه گازرسانی روستایی همزمان با دومین روز از دهه مبارک فجر در سطح استان مرکزی به بهره‌برداری رسید.

یک پروژه ساختمانی و 7 پروژه گازرسانی روستایی همزمان با دومین روز از دهه مبارک فجر در سطح استان مرکزی به بهره‌برداری رسید.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی در دومین روز از دهه مبارک فجر سی‌امین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی پروژه ساختمان اداری گاز شهرستان شازند و پروژه گازرسانی روستاهای سنگ سفید، قره‌بنیاد، جلایر، اسکان، جزنق، الرج و قوش تپه از توابع شهرستان شازند با حضور استاندار استان مرکزی، فرماندار شهرستان شازند، مدیر عامل شرکت گاز استان مرکزی، مسئولین محلی، خانواده‌های معظم شهداء و مردم شریف این روستاها مورد بهره‌برداری قرارگرفت.

در مراسم بهره‌برداری از این پروژه‌ها استاندار استان مرکزی طی سخنانی با برشمردن دستاوردهای انقلاب اسلامی،گازرسانی به اقصی نقاط استان به ویژه به روستاها را یکی از نعمات انقلاب اسلامی دانست و از مدیرعامل وکارکنان شرکت گاز استان مرکزی به منظور تلاشهای شبانه‌روزی آنان تقدیر و تشکر نمود.در مراسم بهره برداری از ساختمان اداری گاز شهرستان شازند آقای رضایی رئیس گاز این شهر گزارش ساختمان اداری گاز شهرستان شازند را چینن تشریح کرد : پروژه ساختمان اداری گاز ناحیه شازند از محل منابع داخلی شرکت گاز استان مرکزی احداث گردیده است که هزینه خرید زمین و اجرای این پروژه بالغ بر 5 میلیارد و 283 میلیون ریال شده است. زمین پروژه مذکور به مساحت 695 مترمربع و مساحت اعیانی این پروژه شامل دو طبقه و یک پیلوت جمعاً به متراژ 826 مترمربع می‌باشد.
 همچنین در مراسم بهره برداری از 7 پروژه گازرسانی روستاهای شازند  مهندس زند بگله  مدیر عامل شرکت گاز استان مرکزی خلاصه گزارش گازرسانی  به روستاهای سنگ سفید، قره‌بنیاد، جلایر، اسکان، جزنق، الرج، قوش تپه را به شرح ذیل تشریح کرد :
 گازرسانی به این 7 روستا از محل منابع داخلی شرکت گاز استان مرکزی اجرا گردیده است که هزینه تأمین کالا و اجرای این 7 پروژه بالغ بر 13 میلیارد و 364 میلیون ریال شده است. جهت گازرسانی به این 7 روستا 37 هزار و 200 متر خط تغذیه و شبکه گاز از نوع فولادی و پلی اتیلن اجرا ویک ایستگاه  تقلیل فشار سی جی اس 10000 متر مکعبی ، و 2  عدد ایستگاه تقلیل فشار تی بی اس هر کدام به ظرفیت 2 هزار و 500 مترمکعبی نصب گردیده است. با نصب یک هزار و 70 عدد علمک گاز بیش از یک هزار و 70 خانوار ساکن در این 7 روستا از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند می‌شوند که با جایگزینی این سوخت پاک به جای دیگر سوختها سالانه 2 میلیون و 140 هزار لیتر در مصرف فرآورده‌های نفتی صرفه‌جویی اقتصادی خواهد شد.

غلامعلی صیادی
رئیس روابط عمومی

 

یکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۸۷
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید