شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر

پیام تبریک معاون وزیر نفت و مدیرعامل به مناسبت سی امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

پیام تبریک معاون وزیر نفت و مدیرعامل به مناسبت سی امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی
بسم ا... الرحمن الرحیم ،
دوازدهم بهمن ماه سال 1357 ، سالروز ورود پربرکت حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی است ، ورود مبارکی که از پس آن سالهای تحمل سختی ، غم واندوه رقم خورد. جهانیان شاهد بودند که چهره مصمم آن پیر سفر کرده نه در موقع شرف نزول به ایران اسلامی ، که در تمام دوران قبل و پس از پیروزی انقلاب اسلامی هرگز رنگ یأس و ناامیدی به خود نگرفت ، چهره ای مصمم ، استوار، شجاع و عزت طلب اما سرشار از سادگی و دور از تکلف که سیمای یک انسان الهی پرورش یافته در مکتب قرآن و اهل بیت (ع) را تداعی می نمود.
ورود حضرت امام (ره) یعنی امید به آزادی ،شروعی دوباره برای تلاش در جهت دینداری سازندگی و بالندگی ،مطلع رهایی از استبداد و خفقان ستمشاهی و استکبار جهانی .

واما امروز پس از گذشت سی سال از آن ایام ، در حالی ایام ا... دهه مبارک فجر را گرامی می داریم که نسل جدیدی از فرزندان برومند پرورش یافته در لوای آرمانهای بلند انقلابی و اسلامی حضرت امام خمینی (ره) سربرآورده و شکوفا گردیده اند. نسل خواهنده ای که در سایه اسلام و انقلاب اسلامی ، سر به آسمان عظمت و شکوه خواهند سائید، نسل پویا و تلاشگری که در تمام عرصه ها آماده شکوفایی است و این میسر نمی شود مگر با تأسی از سلوک و منش رهبرکبیرانقلاب اسلامی .

حافظه تاریخی انقلاب حضرت امام خمینی (ره) را چنین تعریف می کند : متعبد در برابر اراده خداوند ، دارای خلوص در عمل ، ساده زیست ، عزت طلب و تلاشگر همه جانبه برای خدمت به مردم در جهت رشد و توسعه و آبادانی میهن عزیزمان ایران اسلامی .

پس بیائیم با تمسک به آموزه های اصیل اسلامی و پیروی از حضرت امام خمینی (ره) و با الگو قراردادن منش و روش آن بزرگوار و ادامه دهنده راهش مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی ) همچنان استوار در جهت تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی کوشا باشیم .

اینجانب ضمن تبریک ایام ا... دهه مبارک فجر اسلامی به تمامی فجر آفرینان امیدوارم تمامی همکاران همگام با دولت خدمتگزار و با حضور زنده و شکوهمند در تمامی عرصه های انقلاب و با مشارکت فعال و خالصانه در راه خدمت به توسعه کشور، به خصوص در سالی که رهبری معظم انقلاب اسلامی آن را به عنوان سال شکوفایی و نوآوری مزین فرموده اند ، از پیروان راستین و ره پویان حضرت امام خمینی (ره) باشند.

 

ومن ا... التوفیق

عزیزا... رمضانی

معاون وزیرنفت ومدیرعامل شرکت ملی گاز ایران


دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۸۷
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید