شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر

4 پروژه گازرسانی همزمان با سومین روز از دهه مبارک فجر در سطح استان مرکزی به بهره‌برداری رسید

4 پروژه گازرسانی همزمان با سومین روز از دهه مبارک فجر در سطح استان مرکزی به بهره‌برداری رسید
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی در سومین روز از دهه مبارک فجر سی‌امین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی پروژه گازرسانی روستاهای سلطان آباد و کریم آباد و محور صنعتی زاویه و پرندک وواحد صنعتی لیکا در شهرستان زرندیه با حضور معاونت عمرانی استانداری استان مرکزی، فرماندار شهرستان زرندیه، مدیر عامل شرکت گاز استان مرکزی، مسئولین محلی، خانواده‌های معظم شهداء و مردم شریف این روستاها مورد بهره‌برداری قرارگرفت. در مراسم بهره‌برداری از پروژه گازرسانی روستای سلطان آباد و محور صنعتی زاویه و پرندک مهندس زندبگله مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی گزارش گازرسانی به نقاط مذکور را به شرح ذیل تشریح کرد :
گازرسانی به روستای سلطان آباد و محور صنعتی زاویه و پرندک از محل منابع داخلی شرکت گاز استان مرکزی اجرا گردیده است که هزینه تأمین کالا و اجرای این 2پروژه بالغ بر 1میلیارد و 976میلیون ریال شده است. جهت گازرسانی به نقاط مذکور 5 هزار و 600 متر خط تغذیه و شبکه گاز از نوع فولادی و پلی اتیلن اجرا ویک عدد ایستگاه  تقلیل فشار تی بی اس به ظرفیت 2 هزار و 500 مترمکعبی نصب گردیده است. شایان ذکر است با گازرسانی به این روستا و محور صنعتی زاویه و پرندک سالانه 3 میلیون و 856 هزار لیتر در مصرف فرآورده‌های نفتی صرفه‌جویی اقتصادی خواهد شد.همچنین در مراسم بهره‌برداری پروژه گازرسانی روستای کریم آباد و واحد صنعتی لیکا امین الرعایا
رئیس ناحیه گاز مأمونیه گزارش گازرسانی به روستای کریم آباد و واحد صنعتی لیکا را چنین تشریح کرد :پروژه گازرسانی روستای کریم آباد و شرکت لیکا از محل منابع داخلی شرکت گاز استان مرکزی اجرا گردیده است که هزینه تأمین کالا و اجرای این 2پروژه بالغ بر 8 میلیارد و 980 میلیون ریال شده است. جهت گازرسانی به روستای کریم آباد و شرکت لیکا 13 هزار و 280 متر خط تغذیه و شبکه گاز از نوع فولادی و پلی اتیلن اجرا و دو عدد ایستگاه تقلیل فشار تی بی اس به ظرفیت‌های 2 هزار و 500 مترمکعبی و 5 هزار مترمکعبی و یک عدد ایستگاه تقلیل فشار سی جی اس به ظرفیت 10 هزار مترمکعبی نصب گردیده است. شایان ذکر است با گازرسانی به این روستا و شرکت لیکا سالانه 18 میلیون لیتر در مصرف فرآورده‌های نفتی صرفه‌جویی اقتصادی خواهد شد.
سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۸۷
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید