شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر

همزمان با پنجمین روز از دهه مبارک فجردو پروژه گازرسانی روستایی در سطح شهرستان خنداب استان مرکزی به بهره‌برداری رسید

همزمان با پنجمین روز از دهه مبارک فجردو پروژه گازرسانی روستایی در سطح شهرستان خنداب 
استان مرکزی به بهره‌برداری رسید
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی همزمان با پنجمین روز از دهه مبارک فجر سالجاری دو پروژه گازرسانی در سطح شهرستان خنداب استان مرکزی طی مراسمی با حضور معاون پشتیبانی و منابع انسانی استانداری مرکزی، فرماندار شهرستان خنداب، معاون مالی و پشتیبانی شرکت گاز استان مرکزی و مسئولین محلی و خانواده معظم شهداء و مردم شریف روستاهای طورگیر و آقداش شهرستان خنداب مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

در مراسم بهره‌برداری از گازرسانی روستاهای طورگیر و آقداش شهرستان خنداب آقای کهوند معاون مالی و پشتیبانی شرکت گاز استان مرکزی خلاصه گزارش گازرسانی به این دو روستا را به شرح ذیل تشریح نمود سپس مشعل گاز روستاهای یاد شده در مقابل مساجد این روستاها روشن و رسماً بهره‌برداری از پروژه‌های مذکور آغاز شد.
گازرسانی به روستاهای آقداش و وطورگیر از محل منابع داخلی شرکت گاز استان مرکزی اجرا گردیده است که هزینه تأمین کالا و اجرای این دو پروژه بالغ بر 11میلیارد و 285 میلیون ریال شده است. همچنین جهت گازرسانی به دو روستا 29 هزار و 484 متر خط تغذیه و شبکه گاز از نوع فولادی و پلی اتیلن اجرا و یک عدد ایستگاه تقلیل فشار تی بی اس به ظرفیت 2 هزار و 500 مترمکعبی و یک عدد ایستگاه تقلیل فشار سی جی اس به ظرفیت 10 هزار مترمکعبی نصب گردیده است.
با نصب 750 عدد علمک گاز بیش از 862 خانوار ساکن در این دو روستا از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند گردیدند که با جایگزینی این سوخت پاک به جای دیگر سوخت‌ها سالانه یک میلیون و 724 هزار لیتر در مصرف فرآورده‌های نفتی صرفه‌جویی اقتصادی خواهد شد.

 

شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۸۷
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید