شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر

افتتاح چهار پروژه گازرسانی روستایی همزمان با ششمین روز از دهه مبارک فجر در شهرستان ساوه

افتتاح چهار پروژه گازرسانی روستایی همزمان با ششمین روز از دهه مبارک فجر در شهرستان ساوه
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی همزمان با ششمین روز از دهه مبارک فجر، چهار پروژه گازرسانی روستایی از توابع شهرستان ساوه در استان مرکزی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
بر اساس این گزارش در مراسم بهره‌برداری گازرسانی روستاهای هلول، قشلاق شرفلو، یوسف‌آباد و چلپلو از توابع شهرستان ساوه حضرت حجت الاسلام و المسلمین اسلامی نماینده مردم شهرستان ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی، بخشدار بخش مرکزی ساوه، مدیر عامل شرکت گاز استان مرکزی و مسئولین محلی و جمع زیادی از خانواده معظم شهداء و مردم شریف این روستاها حضور داشتند.
در مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های مذکور نماینده مردم شریف شهرستانهای ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی با ایراد سخنانی از مدیر عامل و مجموعه کارکنان شرکت گاز استان مرکزی تقدیر و تشکر نمود سپس مهندس زندبگله مدیر عامل شرکت گاز استان مرکزی خلاصه گزارش گازرسانی به این چهار روستا را به شرح ذیل تشریح کرد :
گازرسانی به روستاهای هلول، قشلاق شرفلو، یوسف‌آباد و چلبلو از محل منابع داخلی شرکت گاز استان مرکزی اجرا گردیده است که هزینه تأمین کالا و اجرای این 4 پروژه بالغ بر 4 میلیارد و 185 میلیون ریال شده است. جهت گازرسانی به روستاهای مذکور 18 هزار و 200 متر شبکه گاز از نوع پلی اتیلن اجرا گردیده است. با نصب 450 عدد علمک گاز بیش از 450 خانوار ساکن در این 4 روستا از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند می‌شوند که با جایگزینی این سوخت پاک به جای دیگر سوخت‌ها سالانه 900 هزار لیتر در مصرف فرآورده‌های نفتی صرفه‌جویی اقتصادی خواهد شد.
یکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۸۷
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید