شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر

همزمان با دهمین روز از دهه مبارک فجر 3 پروژه گازرسانی در سطح استان مرکزی به بهره‌برداری رسید

همزمان با دهمین روز از دهه مبارک فجر 3 پروژه گازرسانی در سطح استان مرکزی به بهره‌برداری رسید
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی همزمان با دهمین روز از دهه مبارک فجر سالجاری پروژه گازرسانی به جایگاه سی ان جی آشتیان و روستاهای مزرعه نو و صالح آباد از توابع شهرستان آشتیان طی مراسمی با حضور استاندار استان مرکزی، نماینده مردم شهرستانهای آشتیان و تفرش در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی، خانواده معظم شهداء و مردم شریف مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

بر پایه این گزارش آقای مهندس زندبگله مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی در مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های مذکور خلاصه گزارش گازرسانی به روستاهای صالح آباد و مزرعه نو و جایگاه سی ان جی آشتیان را به شرح ذیل تشریح نمود :
گازرسانی به نقاط‌ مذکور از محل منابع داخلی شرکت گاز استان مرکزی و شرکت گاز خودرو انجام گرفته است که هزینه اجرا و تأمین کالا این 3 پروژه بالغ بر 22 میلیارد و 133 میلیون ریال شده است. جهت گازرسانی به روستاهای مذکور بیش از  25 هزار متر شبکه و خط تغذیه گاز از نوع فولادی و پلی اتیلن اجرا و دو ایستگاه تقلیل فشار تی بی اس هر کدام به ظرفیت 2 هزار و 500 مترمکعبی نصب گردیده است. با نصب 425 عدد علمک گاز بیش از 450 خانوار ساکن در این دو روستا از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند می‌شوند که با جایگزینی این سوخت پاک به جای دیگر سوختها سالانه 900 هزار لیتر در مصرف فرآورده‌های نفتی صرفه‌جویی اقتصادی خواهد شد.
شایان ذکر است با گازرسانی به جایگاه سی ان جی آشتیان 3 دیسپنسر (پمپ گاز) این جایگاه فعال می‌شود که هر دیسپنسر دارای 2 نازل می‌باشد که روزانه تعداد 750 خودرو می‌توانند در این جایگاه سوختگیری نمایند.

 

چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۸۷
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید