شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر

برای دومین سال متوالی بسیجیان شرکت گاز استان مرکزی در گروه های جهادی به منظور ساخت مسکن برای نیازمندان حضور یافتند

برای دومین سال متوالی بسیجیان شرکت گاز استان مرکزی در گروه های جهادی به منظور ساخت مسکن برای نیازمندان حضور یافتند
درراستای گسترش مسئولیت اجتماعی صورت پذیرفت:

همزمان با عید سعید قربان در راستای اجرای عمل به منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)مبنی بر حمایت از نیازمندان در خصوص ساخت مسکن برای ایشان در قالب گروه های جهادی بسیجیان، همچنین با هدف گسترش مسئولیت اجتماعی،کارکنان بسیجی شرکت گاز استان مرکزی برای دومین سال متوالی باحضور در روستای محمدیه از توابع شهرستان اراک در این اقدام خداپسندانه شرکت نمودند.

به گزارش روابط عمومی شرکت گازاستان مرکزی همزمان با 29 تیرماه سالجاری در پی فراخوان بسیج ادارات استانداری جهادگران بسیجی گازاستان در ساخت مسکن جهت افراد بی بضاعت همراه با دیگر بسیجیان حضور یافتند و به فعالیت در این زمینه پرداختند.

محمدسرایی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شرکت گازاستان مرکزی درجمع جهادگران بسیجی گفت :تشکیل گروههای جهادی واعزام به مناطق محروم سنت حسنه ای است که چندین سال است که به همت سازمان بسیج مستضعفین درحال اجرا است و کارکنان بسیجی این شرکت برای بار دوم در این امر خداپسندانه شرکت نموده و در راستای محرومیت زدایی مشغول به فعالیت می باشند.

وی افزود:قطعا این سنت حسنه آثاروبرکات خیری درجامعه به جا می گذاردکه ازدومنظر این آثاروبرکات مشهودهستند،آثاری که دراجتماع به جهت محرومیت زدایی به وجودمی آید وآثارروحی روانی که دراعضاءشرکت کننده درگروههای جهادی پدیدارمی شود وازلحاظ معنوی ارتقاءقابل توجهی دراین عزیزان ایجادمی کند.

شنبه ۲ اَمرداد ۱۴۰۰
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید