شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر

با انتخاب پیمانکار، عملیات گازرسانی به روستای تلخاب فرمهین در استان مرکزی بزودی آغاز می‌گردد

با انتخاب پیمانکار، عملیات گازرسانی به روستای تلخاب فرمهین در استان مرکزی 
بزودی آغاز می‌گردد
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی، مرحله انتخاب پیمانکار گازرسانی به روستای تلخاب از توابع شهر فرمهین استان مرکزی در کمیته مناقصات این شرکت انجام گردید.

بر پایه این گزارش در مناقصه مذکور 10 پیمانکار با ارائه قیمت پیشنهادی جهت گازرسانی به این روستا به رقابت پرداختند که شرکت «رعدکوشان» با مبلغ پیشنهادی 4 میلیارد و 641 میلیون ریال به عنوان برنده این مناقصه انتخاب گردید.
بر همین اساس جهت گازرسانی به روستای تلخاب نیاز به اجرای 22 هزار و 286 متر شبکه گاز از نوع پلی‌اتیلن و تهیه و نصب یک عدد ایستگاه تقلیل فشار تی بی اس به ظرفیت 5 هزار مترمکعبی و نصب یکصد عدد علمک گاز در انتهای شبکه‌های گاز این روستا می‌باشد که با انتخاب شرکت برنده مناقصه اجرای تمام مراحل مذکور به عهده شرکت رعدکوشان قرار گرفت.
شایان ذکر است هزینه تأمین کالا و اجرای گازرسانی به روستای تلخاب بالغ بر 8 میلیارد و 743 میلیون ریال خواهد شد و مدت پیمان اجرای این پروژه 275 روز تقویمی در نظر گرفته شده است که پس از اجرای شبکه‌های گاز ونصب ایستگاه یاد شده زمینه نصب 830 عدد علمک گاز در سطح این روستا فراهم می‌گردد و ساکنین 850 خانواری این روستای بزرگ از نعمت ارزشمند گاز طبیعی بهره‌مند خواهند شد.

چهارشنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۸۸
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید