شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر

فلسفه مسئولیت اجتماعی شرکت ها در زمره مفاهیم اخلاق کسب و کار مطرح است

فلسفه مسئولیت اجتماعی شرکت ها در زمره مفاهیم اخلاق کسب و کار مطرح است
مدیر عامل این شرکت گازاستان مرکزی گفت:
همزمان با هشتم آذرماه سالجاری نشست مشترک مدیرعامل و اعضای کمیته مسئولیت اجتماعی این شرکت با هیئت مدیره خانه سازمانهای مردم نهاد وغیر دولتی استان مرکزی وکارشناس اموراجتماعی استانداری مرکزی در راستای گسترش مسئولیت های اجتماعی در حوزه های اقتصادی،اجتماعی و محیط زیست در سالن کنفرانس این شرکت برگزار گردید.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی ،محمدرضا سمیعی مدیر عامل این شرکت ضمن تشریح عملکرد  شرکت خواستارتعامل بیشتر با خانه سازمانهای مردم نهاد و غیر دولتی استان گردید ودر این خصوص گفت: فلسفه مسئولیت اجتماعی شرکت ها در زمره مفاهیم اخلاق کسب و کار مطرح است و به نقشی که شرکت ها درحوزه اجتماعی برعهده دارند مربوط میشود.

 

سمیعی گفت: کمیته مسئولیت های اجتماعی در راستای عمل به تعهدات خود نسبت به تعیین اهداف سالیانه اقدام می نماید و بنگاهها و سازمانها برای اینکه در کسب وکار خود موفق باشند باید مسئولیت خود را در قبال جامعه و تمام کسانی که تحت تأثیر فعالیتهای سازمان قرار میگیرند رعایت کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: مسئولیت اجتماعی با ورود خود، یک چارچوب حاکمیت اخلاقی را اضافه میکند که براساس آن،شرکتها به فعالیتهایی اقدام میکنند که وضع جامعه را بهتر نموده و پاسخگوی اجتماعی جامعه بوده و نسبت به توان و ظرفیت شرکت اقدام لازم به خواستهها و انتظارات جامعه دارد.

 

در پایان،دیگر اعضای کمیته نیز نقطه نظرات خود را بیان نمودند و اعضای هیئت مدیره خانه سازمانهای مردم نهاد و غیر دولتی استان ضمن تقدیر و تشکر ازعملکرد شرکت گاز استان مرکزی راهکارهای مناسبی در زمینه گسترش مسئولیتهای اجتماعی ارائه نمودند.
یکشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۰
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید