شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر

ارائه خدمات به موقع، ایمن و با کیفیت مبتنی بر قوانین و استانداردها اهداف کلان شرکت گاز استان مرکزی است

ارائه خدمات به موقع، ایمن و با کیفیت مبتنی بر قوانین و استانداردها اهداف کلان  شرکت گاز استان مرکزی است
مدیر عامل شرکت گاز استان مرکزی گفت: ارائه خدمات به موقع، ایمن و با کیفیت مبتنی بر قوانین و استانداردها با پیاده سازی مدیریت دانش از اولویت های پژوهشی سال جاری و از اهداف کلان شرکت گاز استان مرکزی می باشد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی، محمد رضا سمیعی در این خصوص گفت: اهداف و برنامه های این شرکت با توجه به شعار سال؛ تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین، در سال 1401 گفت: پیاده سازی مدیریت دانش در شرکت گاز استان مرکزی از اولویت های پژوهشی سال جاری خواهد بود و بررسی مستندات پروژه، راهبردی کارکنان در آستانه بازنشستگی جهت کسب دانش و توسعه و تعمیق مستند سازی تجارب و دانش در شرکت، از اهداف پژوهشی  سال جاری شرکت گاز استان مرکزی است.

وی با اشاره به پروژه های پژوهشی افزود: سه طرح پژوهشی طراحی و ساخت دستگاه حفاظت کاتدی، نظرسنجی از ذینفعان و دارایی فیزیکی با براورد هزینه  2میلیارد و هشتصد و پنجاه هزارریال در سال جاری انجام خواهد شد.

مدیر عامل شرکت گاز استان مرکزی خاطرنشان کرد: اهداف کمی شرکت در سال 1401 شامل گازرسانی به شهرها با نه هزار و700 مشترک،گازرسانی به صنایع و محورهای صنعتی با 300 مشترک و گازرسانی به روستاها با پنج هزار مشترک خواهد بود.

سمیعی در پایان در خصوص اهداف کلان شرکت در سال جاری گفت: ارائه خدمات به موقع، ایمن و با کیفیت مبتنی بر قوانین و استانداردها، گسترش و تقویت زیر ساخت های گازرسانی و سهم گاز در استان، سازماندهی برون سپاری و بهبود عملکرد کیفی و HSE زنجیره تامین، رشد قابلیت و مهارت بهبود ایمنی بهداشت کارکنان، ارتقا رضایتمندی ذینفعان وخوشنامی شرکت، مدیریت بهینه تر از گاز و مصرف انرژی و صیانت از منابع طبیعی و محیط زیست و دستیابی به دانش و تکنولوژی های نوین گازرسانی و ارائه خدمات از اهداف کلان شرکای گاز استان مرکزی در سال جاری خواهد بود.

یکشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید