شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر

میزان ارتباط با مشترکین ومردم راز موفقیت وکارآمدی عملکرد مدیران است

میزان ارتباط با مشترکین ومردم راز موفقیت وکارآمدی عملکرد مدیران است
محمدرضا سمیعی مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی گفت: میزان ارتباط با مشترکین ومردم در میزان موفقیت کارآمدی عملکرد مدیران تاثیر مستقیم دارد وهرچه این تعامل بیشتر باشد موجب عملکرد صحیحتر دستگاههای دولتی ومدیران آن می گردد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گازاستان مرکزی سمیعی گفت: ارتباط مردمی در سایه میز خدمت حضوری با وجود بیماری کووید 19همچنان درنواحی به صورت حضوری وارتباط روسای آنها حدود 453 مورد بوده است، ضمن اینکه ارتباط و همکاری با سازمان قضایی و پاسخگویی درسطح مساجد 112 مورد و ملاقات مردمی و حضوری با مدیرعامل این شرکت در دفتر ایشان 68مورد، برگزاری میزخدمت متعدد وهمراه با ادارات و سازمانها و ارگانهای متعدد 35 مورد، ارتباط با نمازگزاران و مراجعین در مصلا به هنگام نمازجمعه  و همایشهای مربوطه و سایر مناسبتهای گوناگون 51 مورد و همچنین حضور مدیرعامل این شرکت دراستانداری و پاسخگویی تلفنی وحضوری سامد 43مورد همچنین حضور ایشان و یا معاونین ومسئولین مربوطه درنشست رودرروی مساجد استان 78 مورد بوده است که درمجموع حدود840 مورد در سال1400بررسی و به نتیجه رسیده است.

وی درادامه افزود: به جزسامانه تلفنی 1595 همچنین سایت شرکت گازاستان مرکزی که از کلیه خدمات غیرحضوری برخورداراست، دفاترپیشخوان، نیز پاسخگوی همه شهروندان و مشترکین گرامی می باشد.


 

 

دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید