شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر

عملیات اجرائی گازرسانی با وسعت بیشتری درسطح استان مرکزی درنیمه اول سال1388 آغاز می‌گردد

عملیات اجرائی گازرسانی با وسعت بیشتری درسطح استان مرکزی درنیمه اول سال1388 آغاز می‌گردد
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی، اولین جلسه پیگیری پروژه‌ها در سال 1388 با حضور مدیر عامل و رؤسای واحدهای مرتبط با موضوع در سالن جلسات این شرکت برگزار گردید.

بر پایه این گزارش جلسه مذکور با اهداف پیگیری پروژه‌های در حال انجام و پروژه‌های برنامه شده در سال 1388 برگزار گردید که مهندس غلامرضا مشایخی مدیر عامل شرکت گاز استان مرکزی طی سخنانی اظهار داشت : وجود نیروهای جوان و توانمند در سطح شرکت گاز استان مرکزی موجب شده است تا عملکرد این شرکت در هر ساله نسبت به برنامه جلوتر باشد. وی با اشاره به سال اصلاح الگوی مصرف و جایگزین نمودن سوخت بسیار ارزشمند و پاک گاز طبیعی به جای دیگر سوختها درسطح استان مرکزی گفت: با برنامه‌ریزی‌هایی که صورت گرفته است و پشتیبانی مسئولین محترم استان  به ویژه استاندار محترم استان مرکزی و نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی در نظر است عملیات اجرائی گازرسانی با وسعت بیشتری در سطح استان مرکزی در نیمه اول سال 1388 آغاز گردد و با افزایش و اختصاص بودجه، در نیمه دوم سالجاری نیز حجم عملیات افزایش خواهد یافت.
در ادامه این جلسه پیگیری و برنامه‌ریزی لازم در خصوص پروژه‌های در حال انجام با مسئولین هر پروژه بعمل آمد و در خصوص پروژه‌هایی که در نظر است در اولویت‌بندی و مرحله انتخاب پیمانکار آنها طی شود هماهنگی لازم بعمل آید.


شنبه ۲ خرداد ۱۳۸۸
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید