شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر

با انتخاب پیمانکار، عملیات گازرسانی به روستای فیض‌آباد آشتیان در استان مرکزی بزودی آغاز می‌گردد

با انتخاب پیمانکار، عملیات گازرسانی به روستای فیض‌آباد آشتیان در استان مرکزی بزودی آغاز می‌گردد
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی، مرحله انتخاب پیمانکار گازرسانی به روستای فیض‌آباد از توابع شهرستان آشتیان استان مرکزی در کمیته مناقصات این شرکت انجام گردید.
بر پایه این گزارش در مناقصه مذکور 8 پیمانکار با ارائه قیمت پیشنهادی جهت گازرسانی به این روستا به رقابت پرداختند که شرکت «رجال صنعت» با مبلغ پیشنهادی 1 میلیارد و 866 میلیون 366 هزار و 287 ریال بعنوان برنده این مناقصه انتخاب گردید.
بر همین اساس جهت گازرسانی به روستای فیض‌آباد نیاز به اجرای 12 هزار و 200 متر شبکه و خط تغذیه گاز از نوع فولادی و پلی‌اتیلن ونصب یک عدد ایستگاه تقلیل فشار تی بی اس به ظرفیت 2 هزار و 500 مترمکعبی می‌باشد که اجرای تمام مراحل گازرسانی به این روستا توسط شرکت رجال صنعت صورت خواهد گرفت.
شایان ذکر است هزینه تأمین کالا و اجرای گازرسانی به روستای فیض‌آباد بالغ بر 6 میلیارد و 888 میلیون ریال خواهد شد و مدت اجرای این پروژه 145 روز تقویمی در نظر گرفته شده است که پس از اجرای شبکه‌های گاز، زمینه نصب 200 عدد علمک گاز فراهم می‌گردد و ساکنین 200 خانواری این روستا در آینده نزدیک از نعمت ارزشمند گاز طبیعی بهره‌مند خواهد شد.
یکشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۸۸
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید