شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر

اطلاعیه برگزاری آزمون کتبی جهت جذب نیروهای شاغل قراردادی و پیمانکاری مشاغل خدمات دفتری در شرکت ملی گاز ایران



به منظور تکمیل سمتهای بلاتصدی مشاغل خدمات دفتری (1-مسئول دفتر 2 –منشی 3 –کارمند دفتری 4 –ماشین نویسی) حسب موافقت وزیر نفت و در راستای اجرای اطلاعیه شماره 109164 مورخ 6/4/88 معاون توسعه منابع انسانی و مدیریت وزارت نفت، بدینوسیله از همکاران شاغل قراردادی تمام وقت و نیروهای پیمانکاری مشاغل فوق الذکر که از طریق شرکتهای پیمانکاری طرف قرارداد با حداقل مدرک تحصیلی دیپلم تا پایان سال 1387 اشتغال به کار یافته و تا زمان برگزاری آزمون نیز در شرکت / مدیریت های تابعه شرکت ملی گاز در مشاغل مزبور مشغول بکار می باشند از طریق برگزاری آزمون کتبی، انجام مراحل گزینش، طب صنعتی و در صورت داشتن شرایط ذیل دعوت به همکاری می نماید.

شایان ذکر است نتایج این آزمون صرفاً برای جذب نیروها در برابر مشاغل خدمات دفتری بوده و جهت هرگونه استفاده دیگر نظیر تعدیل مدرک، استخدام در سایر مشاغل و ... معتبر نخواهد بود.بدیهی است افرادی که مشمول یا متقاضی شرکت در آزمون نبوده و یا در آن پذیرفته نشوند کمافی‏السابق حسب شرایط قبلی ادامه خدمت خواهند‌ داد.

داوطلبان‌درصورت دارابودن شرایط لازم‌از روزشنبه‌مورخ20/4/88تا پایان‌روزشنبه‌مورخ 27/4/88 می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی تأمین مراجعه نمائید.

http://edari.nigc.ir/Site.aspx?ParTree=1110121A1A&LnkIdn=54934

یکشنبه ۱۴ تیر ۱۳۸۸
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید