شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر

«همزمان با پنجمین روز از هفته دولت پروژه گازرسانی به 3 روستا در شهرستان کمیجان استان مرکزی به بهره‌برداری رسید»

«همزمان با پنجمین روز از هفته دولت پروژه گازرسانی به 3 روستا در شهرستان کمیجان استان مرکزی به بهره‌برداری رسید»
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی همزمان با پنجمین روز از هفته دولت پروژه گازرسانی به روستاهای فامرین، ینگی ملک و خسروبیگ از توابع شهرستان کمیجان با حضور معاونت توسعه و منابع انسانی استانداری مرکزی، فرماندار شهرستان کمیجان، معاونت مهندسی و اجرای طرحهای شرکت گاز استان مرکزی، مسئولین محلی و مردم شریف این روستاها به بهره‌برداری رسید.
بر پایه این گزارش معاونت مهندسی و اجرای طرحهای شرکت گاز استان مرکزی بودجه و حجم عملیات گازرسانی به این 3 روستا را بدین شرح تشریح کرد :
گازرسانی به روستاهای فامرین، ینگی ملک و خسروبیک از محل منابع داخلی شرکت گاز استان مرکزی اجرا گردیده است که هزینه تأمین کالا و اجرای این پروژه بالغ بر 14 میلیارد و 254 میلیون ریال شده است. جهت گازرسانی به روستاهای مذکور 31 هزار و 263 متر خط تغذیه و شبکه گاز از نوع پلی‌اتیلن اجرا و 3 عدد ایستگاه تقلیل فشار تی بی اس با ظرفیت‌های مختلف نصب گردیده است. با نصب 760 عدد علمک گاز بیش از 760 خانوار ساکن در این روستاها از نعمت گاز طبیعی بهره مند می‌شوند که با جایگزینی این سوخت پاک به جای دیگر سوخت‌ها سالانه یک میلیون و 520 هزار لیتر در مصرف فرآورده‌های نفتی صرفه‌جویی اقتصادی خواهد شد.
شنبه ۷ شهریور ۱۳۸۸
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید