شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر

مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران از آغاز طرح بیمه مشترکین گاز خانگی خبر داد.

مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران از آغاز طرح بیمه مشترکین گاز خانگی خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران مجتبی شیخ بهایی درخصوص طرح بیمه مشترکین خانگی گاز طبیعی گفت: براساس مصوبه مجلس به شورای اسلامی با پرداخت 125 ریال از سوی مشترکین روستایی و 250 ریال از سوی مشترکین شهری برای هرماه، کلیه مشترکین گاز طبیعی بخش خانگی تحت پوشش بیمه قرار می گیرند که این طرح از دوره 2 ماهه پایان سالجاری اجرایی خواهد شد.
وی افزود : مبالغ ذکر شده در فیش گازبهای مشترکین منظور شده و براساس قراردادی که بین شرکت ملی گاز ایران و شرکت سهامی بیمه ایران منعقد شده، کلیه مشترکین گاز طبیعی تحت پوشش بیمه فوت، نقص عضو و خسارات ناشی از حوادث گاز طبیعی قرار میگیرند.
شیخ بهایی خاطر نشان کرد: براساس قرارداد منعقد شده، شرکت بیمه ایران متعهد است در قبال حوادث ناشی از گاز طبیعی، برای فوت یا نقص عضو هر فرد تا سقف 86 میلیون و 500 هزار ریال، تأمین هزینه های پزشکی و درمانی تا سقف 156 میلیون ریال و خسارات مالی از قبیل تخریب واحد مسکونی و ... 105 میلیون ریال به مشترکین پرداخت کند.
وی با تأکید بر این نکته که همواره تلاش می کنیم تا با فرهنگ سازی در جامعه خسارات ناشی از حوادث گاز طبیعی را کاهش دهیم، تصریح کرد: اجرای طرح بیمه عمومی مشترکین خانگی گاز طبیعی، گام مهمی در جهت ایجاد رفاه و امنیت روانی مشترکین بوده و در
 صورت بروز حادثه می تواند بخشی از هزینه ها را جبران نماید.
مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران یادآور شد: براساس مصوبه مجلس شورای اسلامی، این طرح فقط شامل واحدهای مسکونی میشود، اما امیدواریم بتوانیم در آینده، این طرح را به واحدهای تجاری و صنعتی نیز تعمیم دهیم.
سه شنبه ۴ اسفند ۱۳۸۸
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید