شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر

عملیات گازرسانی به روستاهای دستجان و کودزر از توابع شهرستان تفرش در استان مرکزی بزودی آغاز می‌گردد

عملیات گازرسانی به روستاهای دستجان و کودزر از توابع شهرستان تفرش  در استان مرکزی بزودی آغاز می‌گردد
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی، مرحله انتخاب پیمانکار گازرسانی به روستاهای دستجان و کودزر دراستان مرکزی در کمیته مناقصات این شرکت انجام گردید.
بر پایه این گزارش در مناقصه مذکور 14 پیمانکار با ارائه قیمت پیشنهادی جهت گازرسانی به این روستا ها به رقابت پرداختند که شرکت «خطوط لوله گوهر» با مبلغ پیشنهادی یک میلیارد و 234 میلیون و405 هزارو 416 ریال به عنوان برنده این مناقصه انتخاب گردید.
بر پایه گزارش فوق  جهت گازرسانی به روستاهای دستجان و کودزر نیاز به اجرای 5600 متر خط تغذیه گاز از نوع فولادی و 15400 متر شبکه گاز از نوع پلی‌اتیلن و تهیه و نصب  یک عدد ایستگاه تقلیل فشار TBS به ظرفیت 2500 مترمکعب در ساعت و نصب 650 عدد علمک گاز می‌باشدکه خط تغذیه و ایستگاه اشاره شده پیش از این اجرا و نصب گردیده است . لذا با انتخاب شرکت برنده مناقصه، مرحله اجرای 15400 متر شبکه گاز از نوع پلی‌اتیلن و نصب 50 عدد علمک گاز در انتهای شبکه‌های گاز، به عهده شرکت خطوط لوله گوهر قرارگرفت.شایان ذکر است هزینه تأمین کالا و اجرای گازرسانی به این دو روستا بالغ بر 9 میلیارد و504 میلیون ریال خواهد شد. مدت پیمان اجرای این مرحله از پروژه 200 روز تقویمی در نظر گرفته شده است که پس از اجرای شبکه‌های گاز، زمینه نصب 600 عدد علمک گاز در سطح این  دو روستا فراهم می‌گردد و ساکنین 650 خانواری روستاهای فوق از نعمت ارزشمند گاز طبیعی بهره‌مند خواهند شد.
یکشنبه ۹ اسفند ۱۳۸۸
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید