شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر

آغاز مسابقات فوتسال انتخاب تیم برتر در شرکت گاز استان مرکزی

آغاز مسابقات فوتسال انتخاب تیم برتر در شرکت گاز استان مرکزی
با حضور مدیرعامل این شرکت همزمان با ایام مبعث حضرت رسول مکرم اسلام یک دوره مسابقات فوتسال در بین کارکنان شرکت گاز استان مرکزی با حضور مدیرعامل و معاونت بهره‌برداری و جمع زیادی از کارکنان این شرکت آغاز گردید.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی در افتتاح این مسابقات مهندس زندبگله با حضور در بین همکاران و تیم‌های حاضر در سالن ورزشی 5 مرداد اراک ضمن اظهار خرسندی از استقبال بسیار پرشور کارکنان از برنامه‌های ورزشی گفت : عقل سالم در بدن سالم است لذا تمام تلاش مدیرعامل و اعضاء هیأت مدیره بر این است تا با گسترش رشته‌های مختلف ورزشی در بین کارکنان و خانواده‌های آنان زمینه نشاط و شادابی را در محیط کار و محیط خانواده‌ها فراهم نمائیم. مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی با بیان اینکه برگزاری مسابقات عامل و انگیزه مضاعفی جهت نیل و گرایش به ورزش را فراهم می‌کند گفت : امید است با رقابت سالمی که در بین تیم‌ها صورت خواهد گرفت روحیه همدلی و تعاون در بین همکاران افزایش یابد.
شایان ذکر است به منظور انتخاب تیم برتر و نفرات برتر رشته فوتسال در سطح شرکت گاز استان مرکزی دوازده تیم از بین واحدهای مختلف ستادی این شرکت و نواحی اراک، فرمهین و کمیجان رقابت خواهند کرد که این مسابقات از روز شنبه 87/5/5 در سالن ورزش 5 مرداد اراک شروع گردید.
یکشنبه ۶ اَمرداد ۱۳۸۷
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید