شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر

عملیات گازرسانی به یازده روستا و یک شهرک صنعتی از توابع شهرستانهای خمین و شازند بزودی آغاز می گردد.

عملیات گازرسانی به یازده روستا و یک شهرک صنعتی از توابع شهرستانهای خمین و شازند بزودی آغاز می گردد.
مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی از مرحله انتخاب پیمانکار به منظور اجرای شبکه داخلی گاز روستاهای خمین و شازند در استان مرکزی درکمیته مناقصات این شرکت خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی، غلامرضا مشایخی گفت: به منظورگازرسانی به روستاهای کندها ،حاجی آباد ،محمد آباد ،خیرآباد ،فیضی حسن ،تهیق ،داود آباد و دانیان از توابع شهرستان خمین در استان مرکزی نیاز به اجرای 15 هزار و 400متر شبکه گاز از نوع پلی اتیلن و نصب یک دستگاه ایستگاه تقلیل فشار تی بی اس به ظرفیت 2 هزار و 500 متر مکعب می باشد.
وی هزینه تامین کالا و اجرای گازرسانی به روستاهای فوق را بالغ بر 5 میلیارد و 297میلیون ریال برشمرد و گفت: مدت اجرای این پروژه 250روز تقویمی در نظر گرفته شده است که پس از اجرای پروژه مذکور ساکنین250 خانواری روستاهای فوق در آینده از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.
مشایخی در ادامه به مرحله انتخاب پیمانکار به منظور اجرای عملیات گازرسانی به روستاهای قلاچی سفلی، قلاچی علیا، گل زرد و شهرک صنعتی نهرمیان از توابع شهرستان شازند در استان مرکزی خبر داد و گفت: به منظورگازرسانی به این روستاها نیاز به اجرای 13 هزار و 300متر شبکه گاز از نوع پلی اتیلن می باشد.
وی هزینه تامین کالا و اجرای گازرسانی به روستاهای فوق و شهرک صنعتی نهرمیان را بالغ بر9میلیارد و183میلیون ریال دانست و تصریح کرد: مدت اجرای این پروژه 240روز تقویمی در نظر گرفته شده است که پس از اجرای پروژه مذکور ساکنین830 خانواری روستاهای یاد شده همچنین شهرک صنعتی نهرمیان در آینده از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.
یکشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۸۹
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید