شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر

مشعل گاز7 روستای منطقه جاسب از توابع شهرستان دلیجان در استان مرکزی بزودی روشن می شود

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی، مرحله انتخاب پیمانکار اجرای انشعابات گاز روستاهای زر،کروگان ،واران ،هزاریجان،بیجگان،وسقونقان و وشتگان از توابع شهرستان دلیجان در استان مرکزی درکمیته مناقصات این شرکت انجام شد.
بر پایه این گزارش با برگزاری دو مناقصه جداگانه تعداد 14 پیمانکار با ارایه قیمتهای پیشنهادی به رقابت پرداختند که شرکت «کمال صنعت فراهان » با مبلغ پیشنهادی یک میلیارد و 790 میلیون ریال جهت اجرای نصب916 مورد انشعابات روستاهای زر،کروگان،واران،هزاریجان انتخاب گردید و همچنین  شرکت «پایا گاز ملایر » با مبلغ پیشنهادی یک میلیارد و 274 میلیون ریال  جهت اجرای نصب 634مورد انشعابات روستاهای بیجگان ،وسقونقان و وشتگان به عنوان برنده انتخاب گردید.
به منظور بهره مندی از نعمت گاز طبیعی ساکنین این روستاها،  نیاز به اجرا و نصب یک هزار و 550عدد علمک گاز می باشد که توسط شرکتهای مذکور طی 150 روز تقویمی انجام خواهد شد.
هزینه تامین کالا و اجرای این مرحله از پروژه گازرسانی به روستاهای فوق 3میلیاردو720میلیون ریال پیش بینی شده است و پس از اجرای پروژه مذکور ساکنین 1550 خانواری روستاهای  فوق در آینده نزدیک از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.
شایان ذکر است به منظور گازرسانی به منطقه  صعب العبورجاسب، 47 هزار و 650 متر لوله گاز از نوع فولادی و پلی اتیلن اجرا گردیده است و دو عدد ایستگاه تقلیل فشار با ظرفیتهای 5 هزار متر مکعبی و 2 هزار و 500 متر مکعبی نصب شده است، بنابراین کل هزینه گاز رسانی به روستاهای فوق معادل 24 میلیارد و 545 میلیون ریال می باشد که از محل اعتبارات شرکت گاز استان مرکزی تامین گردیده است.

سه شنبه ۲ آذر ۱۳۸۹
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید