شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر

عملیات گازرسانی به چهارروستا از توابع شهرستان ساوه در استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی، مرحله انتخاب پیمانکار گازرسانی به روستای مر و نصب انشعابات روستاهای کهک بالا و کهک پایین و بالقلو از توابع شهرستان ساوه در استان مرکزی درکمیته مناقصات این شرکت انجام شد.
بر پایه این گزارش در مناقصه مذکور9 پیمانکار با ارایه قیمت پیشنهادی به رقابت پرداختند که شرکت «مشایخ گاز سپاهان» با مبلغ پیشنهادی یک میلیاردو 539میلیون ریال به عنوان برنده این مناقصه انتخاب گردید.
بر همین اساس جهت گازرسانی به روستای مر نیاز به اجرای 2 هزار و900 متر شبکه گاز از نوع پلی‌اتیلن همچنین نصب 600عدد علمک گاز در سطح این چهار روستا می باشدکه با انتخاب پیمانکار، این مرحله از گازرسانی به عهده شرکت فوق قرار گرفت.
هزینه تامین کالا و اجرای این مرحله از پروژه گازرسانی به روستاهای یادشده 2 میلیاردو 223میلیون ریال پیش بینی شده است و مدت اجرای این پروژه 150 روز تقویمی در نظر گرفته شده که  پس از اجرای پروژه مذکور ساکنین 633 خانواری روستاهای  فوق در آینده نزدیک از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.
شایان ذکر است مقدار 15 هزار و 400 متر شبکه گاز و یک ایستگاه تقلیل فشار در سطح این روستاها اجرا و نصب شده است که اعتبارکلی گازرسانی  به این روستاها بالغ بر7 میلیارد و255میلیون ریال هزینه شده است .
دوشنبه ۲۹ آذر ۱۳۸۹
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید