شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر

اجرای خط لوله گاز ، از روستای خوگان تا روستای سیان و فراهم نمودن زمینه گازرسانی به 8 روستا از توابع شهرستان خمین در استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی، مرحله انتخاب پیمانکار اجرای خط تغذیه گاز از روستای خوگان تا روستای سیان از توابع شهرستان خمین در استان مرکزی در کمیته مناقصات این شرکت انجام گردید.
بر پایه این گزارش در مناقصه مذکور 16 شرکت با ارائه قیمت پیشنهادی جهت اجرای پروژه مذکور به رقابت پرداختند که شرکت «خطوط گستر هفشجان» با مبلغ پیشنهادی 2میلیارد و 730 میلیون ریال به عنوان برنده این مناقصه انتخاب گردید.
بر همین اساس جهت اجرای پروژه یاد شده نیاز به انجام 14هزارمتر لوله از نوع فولادی به قطر6 اینچ می باشدکه اجرای این پروژه ، توسط شرکت « خطوط گستر هفشجان» انجام خواهد شد.
شایان ذکر است هزینه تأمین کالا و اجرای این پروژه بالغ بر 7 میلیارد و 700میلیون ریال خواهد شد و مدت اجرای آن 210روز تقویمی در نظر گرفته شده است که پس از اجرای این خط تغذیه ، گازرسانی به روستاهای سیان علیا ،سیان سفلی ،پندرجان ،ماهورزان ،سنجدک ،بلاورجان ،رباط آغاج و چوگان از توابع شهرستان خمین با 546خانواردر آینده  فراهم می‌گردد.

شنبه ۴ دی ۱۳۸۹
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید