شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر

گازرسانی به 4روستا از توابع شهرستان زرندیه در استان مرکزی بزودی آغاز می‌گردد

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی، مرحله انتخاب پیمانکار گازرسانی به روستاهای ویدر،وسمق ،بلوبند و بند امیر از توابع شهرستان زرندیه در استان مرکزی در کمیته مناقصات این شرکت انجام گردید.
بر پایه این گزارش در مناقصه مذکور 13 پیمانکار با ارائه قیمت پیشنهادی جهت گازرسانی به این روستاها به رقابت پرداختند که شرکت «کلار گاز زاگرس» با مبلغ پیشنهادی 3میلیارد و250میلیون ریال به عنوان برنده این مناقصه انتخاب گردید.
بر همین اساس جهت گازرسانی به این روستاها  نیاز به اجرای 24هزار و120 متر شبکه گاز از نوع پلی‌اتیلن و فولادی می‌باشد و تهیه و نصب2 عدد ایستگاه تقلیل فشار تی بی اس به ظرفیتهای 2 هزار و 500 مترمکعبی و400متر مکعبی و نصب 62 عدد علمک گاز در انتهای شبکه های گاز می باشد که با انتخاب شرکت برنده مناقصه اجرای این مرحله از گازرسانی به عهده شرکت فوق قرار گرفت.
شایان ذکر است هزینه تأمین کالا و اجرای  این مرحله از گازرسانی به روستاهای فوق بالغ بر 14میلیاردو635 میلیون ریال خواهد شد ومدت اجرای این پروژه 240 روز تقویمی در نظر گرفته شده است که پس از اجرای شبکه‌های گاز زمینه نصب 310 عدد علمک گاز در سطح این چهار روستا فراهم می‌گردد و ساکنین 310خانواری روستاهای ویدر،وسمق ،بلوبند و بند امیر از نعمت ارزشمند گاز طبیعی بهره‌مند خواهند شد.
چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۸۹
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید