شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر

اطلاعیه مهم شرکت ملی گاز ایران جهت مشترکین محترم گاز طبیعی در بخش خانگی

روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران طی انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد: نظر به اینکه هرگونه مصرف تجاری گاز در منازل از قبیل پخت رب، نان و ... باعث افزایش هزینه گازبهای مشترکین خواهد شد، لذا مشترکینی که دائماً نسبت به این قبیل مصارف اقدام می نمایند، می توانند به منظور تفکیک کنتور و درخواست اشتراک جدای گاز تجاری به نواحی گازرسانی مربوطه مراجعه نمایند.
در ادامه این اطلاعیه آمده است، در راستای استفاده بهینه از گاز طبیعی و کاهش هزینه های مصرف انرژی علی الخصوص در فصول سرد سال، هموطنان گرامی می توانند از هم اکنون با انجام اصلاحاتی در سیستم های گرمایشی منازل خودضمن بهره وری بهتر و کاهش مصرف گاز و استفاده بهینه از آن ،هزینه گاز مصرفی خود را تا حد زیادی کاهش دهند.
این اطلاعیه می افزاید، مشترکین محترم می توانند با تعمیرات موتورخانه ها، نصب شیرهای ترموستات، تعمیر لوله های آب ، تمیز نمودن دیواره دیگ موتورخانه ها ، استفاده از مشعل های استاندارد ، عایق کاری لوله های آب گرم و موتورخانه و دو جداره نمودن شیشه ساختمانها و منازل به میزان چشمگیری هزینه های مصرف انرژی خود را کاهش دهند.بر پایه این اطلاعیه، عایقکاری حرارتی بر روی سقف خانه ها، دیوارها و کف ساختمانهائی که با هوای آزاد ارتباط دارند، تا 50 درصد و دوجداره نمودن پنجره ها نیز بیش از 30 درصد از هدررفت انرژی جلوگیری می نماید.
شنبه ۴ تیر ۱۳۹۰
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید