شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر

برگزاری سمینار عمومی HSE با حضور پیمانکاران شرکت گاز استان مرکزی

برگزاری سمینار عمومی HSE با حضور پیمانکاران شرکت گاز استان مرکزی
به همت واحد HSE و آموزش شرکت گاز استان مرکزی سمیناری تحت عنوان HSE با حضور پیمانکاران پروژه های گازرسانی شرکت گاز استان مرکزی در سالن آموزش این شرکت برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی این سمینار با حضور مدیر عامل و معاون مهندسی همچنین روسای واحدهای حقوقی ،حراست ،HSE،بازرسی فنی ،امور پیمانها و روابط عمومی همزمان با هشتم مرداد ماه برگزار گردید که هدف از تشکیل این سمینار افزایش آگاهی پیمانکاران با دستورالعملهای HSE و اجرای صحیح قوانین مرتبط با اجرای پروژه های گازرسانی در زمینه های مختلف به ویژه بازرسی فنی،ایمنی و بهداشت فردی و محیطی بیان شد.
بر پایه این گزارش غلامرضا مشایخی مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی پیرامون اجرای دقیق دستورالعملهای HSE در اجرای پروژه های گازرسانی توسط پیمانکاران،برگزاری دوره های آموزشی HSE برای نمایندگان HSE پیمانکاران و ایجاد رقابت در میان پیمانکاران با امتیاز دهی و تقدیم لوح تقدیر به پیمانکارانی که نسبت به رعایت دقیق اصول ایمنی و HSE و نظم و سرعت در اجرای پروژه داشته باشند به ایراد سخن پرداخت.
در پایان این سمینار مسایل و مشکلات پیمانکاران در قالب پرسش و پاسخ تبادل نظر قرارگرفت و به سوالات طرح شده توسط هریک از پیمانکاران از سوی مدیرعامل و معاون مهندسی و روسای واحدهای مرتبط با پروژه های گازرسانی شرکت گاز استان مرکزی پاسخهایی ارائه گردید.
یکشنبه ۹ اَمرداد ۱۳۹۰
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید