شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر

عملیات گازرسانی به سه روستا از توابع شهرستان نوبران در استان مرکزی بزودی آغاز می‌گردد.

مرحله انتخاب پیمانکارگازرسانی به روستاهای میمه ،تجره و مراغه از توابع شهر نوبران دراستان مرکزی در کمیته مناقصات این شرکت انجام گردید.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی در مناقصه مذکور10 پیمانکار با ارائه قیمت پیشنهادی جهت گازرسانی به این سه روستا  به رقابت پرداختند که شرکت «کمال صنعت فراهان» با مبلغ پیشنهادی یک میلیارد و 674 میلیون ریال به عنوان برنده این مناقصه انتخاب گردید.
بر همین اساس جهت گازرسانی به این سه روستا نیاز به اجرای 15هزار و 950 متر شبکه گاز از نوع پلی اتیلن و3 هزارو50متر شبکه گاز از نوع فولادی به قطر 4 اینچ و نصب یک عدد ایستگاه تقلیل فشار تی .بی.اس با ظرفیت دوهزار و 500 متر مکعبی همچنین نصب 400 مورد علمک گاز می باشدکه با انتخاب شرکت برنده مناقصه تمامی مراحل یاد شده به عهده شرکت فوق قرار گرفت.
شایان ذکر است هزینه تأمین کالا و اجرای گازرسانی به روستاهای میمه ،مراغه ،تجره بالغ  بر 7 میلیارد و794میلیون ریال خواهد شد و مدت اجرای  پروژه مذکور 180 روز تقویمی در نظر گرفته شده است که پس از اجرای این پروژه ساکنین 400خانواری روستاهای یاد شده از نعمت ارزشمند گاز طبیعی بهره‌مند خواهند شد.
سه شنبه ۸ شهریور ۱۳۹۰
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید