شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر

پیام مهندس رمضانی سرپرست شرکت ملی گاز ایران در ششمین المپیاد ورزشی کارکنان وزارت نفت در استان مرکزی

پیام مهندس رمضانی سرپرست شرکت ملی گاز ایران در ششمین المپیاد ورزشی کارکنان وزارت نفت 
در استان مرکزی

«پیام مهندس رمضانی سرپرست شرکت ملی گاز ایران در ششمین المپیاد ورزشی کارکنان وزارت نفت
در استان مرکزی»

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی در آغاز ششمین المپیاد ورزشی کارکنان وزارت نفت مهندس رمضانی سرپرست شرکت ملی گاز ایران پیامی به شرح ذیل ایراد فرمودند :
«شکر و سپاس به درگاه خالق عظمت و عزتها که به بشر نعمت فراگیری، یادگیری و آموزش عطا نمود و در اعماق وجودش میل به تکامل، جستجو و راهیابی به ناشناخته‌های عالم را ارزانی داشت.
امروز توجه انسان به ورزش، تندرستی و سلامت موجب شده که ورزش از امری یک بعدی خارج و به مجموعه‌ای تبدیل شود که از همه گونه دانش و ابزاری همچون جامعه شناسی، پزشکی، روانشناسی، فلسفه ورزشی و علوم مربیگری برای زندگی سالم بهره‌گیرد.
در همین راستا، شرکت ملی گاز ایران نیز براساس نظرات مسئولین بلند پایه کشور و وزارت نفت به منظور ترویج فرهنگ ورزش و سلامت و با تکیه بر ایمان و مبانی اخلاقی در بین کارکنان، میزبانی و خدمتگزاری ورزشکاران را در ششمین المپیاد ورزشی کارکنان وزارت نفت به عهده گرفت، بی شک این گردهمایی ورزشی و فرهنگی میدانگاهی برای رقابت سالم بین ورزشکاران و فرصتی مناسب برای ایجاد و گسترش دوستی‌ها و تعامل‌ها می‌باشد. امیدواریم ما نیز بتوانیم به شایستگی انجام وظیفه نموده و در نقش خاطراتی زیبا که هرگز از ذهن شما عزیزان ورزشکار محو نگردد موفق باشیم.
در خاتمه برای تمامی دست اندرکاران و ورزشکاران حاضر در ششمین المپیاد ورزشی کارکنان وزارت نفت آرزوی سلامتی و موفقیت دارم.»

عزیز ا... رمضانی
سرپرست شرکت ملی گاز ایران

 

پنج شنبه ۲۵ مهر ۱۳۸۷
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید