شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر

روستاهای گازدار استان مرکزی به517روستا رسید.

روستاهای گازدار استان مرکزی به517روستا رسید.
محسن کهوند معاون مالی وپشتیبانی و جانشین مدیر عامل شرکت گاز استان مرکزی عملکرد و فعالیتهای شرکت گاز استان مرکزی را طی نه ماهه سال جاری تشریح کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی ، محسن کهوند با اعلام اینکه در 9ماهه سالجاری 31هزار مشترک جدید جذب مشترکین این شرکت شده اند گفت: هم اکنون بیش از 380 هزار مشترک در سطح استان مرکزی از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند، که با این وجود 100 درصد خانوار شهری و 73 درصد خانوار روستایی استان تحت پوشش گاز قرار گرفته اند.
این مقام مسئول تصریح کرد: روستاهای گازدار استان مرکزی به 517 روستا رسیده است که 58 روستای آن مربوط به عملکرد سالجاری است و با توجه به موقعیت استان از لحاظ سردسیربودن ، گازرسانی در استان به ویژه در سطح روستاها  با تلاش بی وقفه  به منظور بهره مندی تمامی هم استانی های عزیز از نعمت گاز طبیعی ادامه دارد.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به برودت هوای استان و به منظور جلوگیری از افت فشار گاز ، این شرکت اقدام به برگزاری جلسات مدون و برنامه ریزی های لازم در جهت تعیین کشیک استان به منظور بررسی وضعیت حوادث و فشارهای گاز در تمام شهرهای استان نموده که پیش بینی می شود در سایه همکاری هرچه بیشتر مردم فهیم استان و تلاش و مساعی شبانه روزی کارکنان خدوم شرکت گاز ، جریان گاز بطور مستمر تأمین و توزیع شود.
معاون مالی وپشتیبانی و جانشین  مدیر عامل شرکت گاز استان مرکزی در ادامه  ضمن تاکید بر رعایت موارد ایمنی در استفاده از وسایل گازسوز ، لزوم فرهنگ سازی این امر را در بین مشترکین خواستار شد و گفت: اطلاع­رسانی از محورهای اساسی توسعه و ارتقاء سلامت اجتماعی به شمار رفته و تبلیغات موثر از شاخصه­های اصلی حفظ ارزش­های نهضت خدمت­رسانی و تقویت باورها و اعتقادات مردم است.
کهوند سپس  از اجرای  بیش از 553 کیلومتر شبکه گازرسانی در 9ماهه سالجاری در سطح استان مرکزی خبر داد و گفت: با تلاش و مساعی هر چه بیشتر کارکنان در سال جهاد اقتصادی،میزان اجرای شبکه گاز از ابتدای تاسیس شرکت گاز استان مرکزی تا کنون به 6هزار و600 کیلومتر رسیده است .
جانشین مدیر عامل شرکت گاز استان مرکزی با اشاره به فرهنگ سازی مصرف بهینه در سطح  استان ادامه داد: خوشبختانه با اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها شاهد کاهش 20درصدی مصرف گاز طبیعی در بین مشترکین گاز استان مرکزی بوده ایم که انشاءا... در سایه تعامل و همکاری هرچه بیشتر مردم فهیم استان مرکزی شاهد اصلاح الگوی مصرف و انتقال گاز به سایر ساختارهای اقتصادی استان نظیر بخش های صنعتی و تولیدی خواهیم بود.
کهوند با اشاره به نصب 9 هزار مورد انشعاب گاز در سالجاری اظهار داشت: با وجود افزایش تعداد مصرف کنندگان گاز طبیعی در بخش خانگی و تجاری، گازرسانی به صنایع استان با شتابی بالا ادامه دارد ودر همین راستا تعداد مشترکین صنعتی تحت پوشش استفاده از گاز طبیعی این شرکت به2هزار و416واحد صنعتی رسیده است که بااین وجود تعداد انشعابات نصب شده از ابتدای تاسیس شرکت گاز استان مرکزی تا کنون به 220هزار عدد رسیده است  .
کهوند در ادامه اشاره ای به مصرف گاز طبیعی در سطح استان مرکزی نمود ودر این خصوص گفت :در سال جاری 3میلیاردو200میلیون مترمکعب گاز در بخشهای مختلف خانگی ، تجاری، صنعتی و نیروگاهی مصرف شده که از این میزان ،621میلیون متر مکعب در بخش خانگی و تجاری همچنین یک میلیاردو606 میلیون مترمکعب در بخش صنایع استان و973 میلیون متر مکعب در بخش نیروگاهی به مصرف رسیده است .
وی در پایان اشاره ای به میزان بودجه این شرکت نمود ودر این خصوص گفت:بودجه اختصاصی این شرکت در سالجاری 551 میلیارد ریال می باشد که از این میزان 258میلیارد ریال صرف پروژه های گازرسانی در سطح استان شده است .



سه شنبه ۶ دی ۱۳۹۰
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید