شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر

تهیه و انتشار 30هزار جلد کتابچه ایمنی استفاده از گاز طبیعی توسط روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی

تهیه و انتشار 30هزار جلد کتابچه ایمنی استفاده از گاز طبیعی توسط روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی
غلامعلی صیادی رییس روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی از تهیه و انتشار 30هزارجلد کتابچه ایمنی برای استفاده بهینه و ایمن از گاز طبیعی در سطح این شرکت خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی غلامعلی صیادی هدف از چاپ این کتابچه را  ترغیب مصرف کنندگان گاز طبیعی به استفاده ایمن و بهینه از این نعمت خدادادی عنوان کرد و در این خصوص گفت :این کتابچه ها در بین نواحی تابعه گازرسانی جهت آگاهی مشترکین جدید گاز طبیعی ارائه خواهد شد.
وی با تاکید بر اینکه اصلاح الگوی مصرف واستفاده ایمن از گاز طبیعی نیازمند فرهنگ‌‌سازی پایدار بوده و این اقدام نیازمند راهکارهایی است تا همه افراد جامعه الزام رفتارهای اصلاح مصرف و استفاده ایمن را احساس کرده و به تدریج این اصلاح نهادینه شده و به یک رفتار پایدار و به یک فرهنگ در  همه عرصه‌های مصرف تبدیل شود اظهار داشت: نهادینه کردن مصرف بهینه انرژی، ارتقای آگاهی و ارائه آموزش‌های ایمنی و مصرف بهینه گاز به مصرف کنندگان گاز طبیعی از جمله اهدافی است که با انتشار این کتابچه پیگیری می شود.
 رییس روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی خاطر نشان کرد: محتوای این کتابچه ایمنی شامل استفاده صحیح و ایمن از وسایل گازسوز به ویژه استفاده صحیح از اجاق گازها ،آبگرمکن و دیگر وسایل گاز سوز می باشدکه در این کتابچه به طور مفصل به آنها اشاره شده است و به متقاضیان و مشترکین جدید یک جلد ارائه می گردد.
صیادی در ادامه عنوان کرد: در این کتابچه ایمنی شماره  تلفنهای نواحی گازرسانی و آدرس سایت اینترنتی همچنین امداد گاز این شرکت در راستای برقراری کانال ارتباطی مشترکین و شرکت گاز استان مرکزی لحاظ گردیده است که مشترکین در سرتاسر استان با سهولت بتوانند با این شرکت ارتباط داشته باشند. صیادی درپایان اظهار امیدواری کرد مشترکین با رعایت هر چه بیشتر نکات و مسائل ایمنی و مصرف بهینه گاز، ترویج این فرهنگ مهم را در محیط خانواده نهادینه نمایند تا شاهد هیچ گونه حادثه ناگوار ناشی از گاز طبیعی نباشیم.
شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۰
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید