درراستای ارتقاء و حفظ کرامت مردم و تکریم مراجعین و مشترکین محترم گاز طبیعی با پیشنهاد دبیر کمیته طرح تکریم و به همت واحد آموزش شرکت گاز استان مرکزی دوره آموزشی طرح تکریم در بین کارکنان این شرکت برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی محمد خراسانی مسوول آموزش این شرکت در خصوص برگزاری این دوره آموزشی گفت :با پیشنهاد دبیر کمیته طرح تکریم شرکت گاز استان مرکزی و احساس نیاز آموزشی در بین همکاران در راستای طرح تکریم ارباب رجوع ،واحد آموزش اقدام به برنامه ریزی در این خصوص نمود و با بررسی بعمل آمده تصمیم به برگزاری دوره آموزش طرح تکریم برای کارکنان را در اولویت کاری خود قرار داد و مقرر شد کلیه کارکنان در این زمینه آموزش لازم را فرا گیرند.
مسئول آموزش شرکت گاز استان مرکزی در ادامه گفت :اولویت برگزاری این دوره آموزشی ابتدا برای نیروهایی که مستقیماً با ارباب رجوع در ارتباط می باشند از جمله کارکنان خدمات متقاضیان ،خدمات مشترکین ،نصب انشعابات و ....می باشد سپس برای دیگر واحدها و نیروها نیز برنامه ریزی صورت گرفته تا کلیه کارکنان این دوره آموزشی را سپری نمایند.
خراسانی سرفصل تدریس این دوره آموزشی را هفت فصل بر شمرد و در این رابطه گفت :این دوره آموزشی توسط دکتر یزدان محمد بیگی در هفت فصل تدریس می شود و سرفصل های این دوره آموزش بدین شرح می باشد:
1- نظری کلی به طرح تکریم ارباب رجوع 2-رشد و تعالی کارکنان با استفاده از مدیریت منابع انسانی 3-مشتری مداری 4-روشهای کاهش استرس در محیط کار5-اخلاق کاربردی اداری و اخلاق اسلامی 6-برقراری ارتباط در محیط کار7- حقوق شهروندان