شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر

دومین جلسه کارگروه طرح تکریم ارباب رجوع (ارائه خدمات الکترونیک ) بمیزبانی شرکت گاز استان مرکزی برگزار گردید.

دومین جلسه کارگروه طرح تکریم ارباب رجوع (ارائه خدمات الکترونیک ) بمیزبانی شرکت گاز استان مرکزی برگزار گردید.
دومین جلسه کارگروه طرح تکریم ارباب رجوع (ارائه خدمات الکترونیک ) با حضور نماینده امورپژوهش منابع انسانی و تحول اداری شرکت ملی گاز ایران ونمایندگانی از پنج شرکت گاز استانی به همت امور فناوری اطلاعات این شرکت در مردادماه سالجاری درسالن کنفرانس شرکت گاز استان مرکزی برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی ،درآغاز این جلسه پس ازقرائت آیاتی چند ازکلام الله قرآن مجید وپخش سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران سمیعی معاون بهره برداری این شرکت ضمن خوشامدگویی به مدعوین گفت : شرکت گازاستان مرکزی با هدف جایگزینی گاز طبیعی با سایر سوخت ها از طریق توسعه شبکه گازرسانی، جلب رضایت مشتریان و ذینفعان را سرلوحه برنامه های خود قرار داده و با افزایش کیفیت و ارائه خدمات مناسب به مشتریان، بدنبال افزایش بهره وری در سازمان می باشد.این مهم از طریق سرمایه گذاری بر روی نیروی انسانی ،‌آموزش آنها و بهره گیری از مشارکت پرسنل جهت بهبود مستمر فعالیت ها محقق می شود؛ همچنین توسعه فعالیت های پژوهشی و بکار گیری و دانش و تکنولوژی جهت ارائه خدمات بهتر به مشتریان از دیگر اقدامات این شرکت می باشد.
وی افزود: براساس سیاست های استراتژیک تعیین شده ،‌چشم انداز و ماموریت شرکت مشخص گردیده و ارزش های سازمان از طریق منشور اخلاقی شرکت به پرسنل ابلاغ گردیده است و برآنیم تا تعالی اندیشی و طرح تکریم بصورت یک فرهنگ سازمانی نهادینه سازی شود.
برپایه این گزارش درادامه رجبی رییس امور فناوری اطلاعات این شرکت هدف از برگزاری این نشست دوروزه را بررسی راهکارهای موجود در خصوص ارائه خدمات ارزنده تر به مشترکین بیان نمود و در این خصوص گفت: نشست فوق به منظور ارائه راهکارها و بررسی اقدامات انجام شده در شرکتهای گاز استانی با رویکرد به روزرسانی فیلدهای کدپستی مشترکین ، تهیه نرم افزار اندرویدی مشترکین  همچنین تهیه وبررسی 22 خدمت الکترونیکی صورت پذیرفته است .
         درپایان این نشست بهفر نماینده امورپژوهش منابع انسانی و تحول اداری شرکت ملی گاز ایران همچنین دیگر اعضای کارگروه ضمن تشکر وقدردانی ازشرکت گازاستان مرکزی به عنوان رئیس کارگروه وبرگزار کننده این نشست از اقدامات انجام شده در استان در راستای طرح تکریم ارباب رجوع (ارائه خدمات الکترونیک ) ابراز رضایت نمودند همچنین در خصوص دیگر راههای ارائه خدمات به موقع از طریق خدمات الکترونیک به مردم به بحث و تبادل نظر پرداختند.
چهارشنبه ۱ شهریور ۱۳۹۶
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید