محمدرضاسمیعی مدیرعامل شرکت گازاستان مرکزی گفت: باتلاش وعملیاتی نمودن کدخدماتی یکپارچه 1594 وهمچنین انجام تنظیمات راهیابی (روتینگ)وایجادبسترتجهیزات سخت افزاری سرور و روتر انجام شده وباتلاش وپشتکارنیروهای متخصص داخلی امورفناوری اطلاعات وارتباطات گازاستان مرکزی خدمات گسترده ای به جمع خدمات گذشته غیرحضوری اضافه شده است.
به گزارش روابط عمومی شرکت گازاستان مرکزی علیرضاجدیدی معاون مالی وپشتیبانی شرکت درخصوص موضوع فوق گفت:درشماره چهاررقمی 1594خدماتی چون:اعلام آمادگی این شرکت به شرکت ملی گازایران،تخصیص 30خط شهری به کدخدماتی 1594باهماهنگی شرکت مخابرات وسازمان تنظیم مقررات وارتباطات رادیویی،راه اندازی Call Center،تخصیص Sms serverجهت ارسال پیامک به درخواست مشترکین،ارائه خدمت اعلام رقم کنتوروایجادبسترباسیستم مشترکین ،ارائه خدمت اطلاع ازآخرین صورتحساب مشترکین،ارائه خدمت حذف یااضافه نمودن شماره همراه به بانک اطلاعاتی مشترکین،ارائه خدمت امکان شنیدن اطلاعات شرکت،ارائه خدمت درخواست میزخدمت،ارائه خدماتCRM(انتقادات،پیشنهادات،شکایات)وپی گیری درخواست می باشد.
درادامه محمد آقامحمدی رییس امور فناوری اطلاعات و ارتباطات گفت : درراستای خدمات غیرحضوری وبه لحاظ پرهیز از تجمع دردفاترپیشخوان و نواحی جهت خدمات ارائه شده ،خدمات دیگری چون مشاهده قبض گاز،اعلام رقم کنتور،تاریخچه قبوض ، پرداخت الکترونیکی قبوض،تاریخچه عملکرد وانتقادات ،پیشنهادات وشکایات نیز از طریق اپلیکشین همراه راه اندازی وعملیاتی شده است که مشترکین گرامی می توانند از طریق سایت شرکت گاز استان مرکزی(www.nigc-mpgc.ir) نسبت به نصب سامانه مورد نظر اقدام نمایند.