شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر

آمادگی جسمانی کارکنان عملیاتی از اولویت های اصلی این شرکت می باشد

آمادگی جسمانی کارکنان عملیاتی از اولویت های اصلی این شرکت می باشد
مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی :

یک دوره کلاس آموزش عملی استفاده ازسه پایه نجات،دستگاه بلومن(دستگاه منتقل کننده هوای پاک به شخص در محیط آلوده) و دستگاه تنفسی هوای فشرده با هماهنگی واحد HSE،آموزش،سازمان آتش نشانی کلانشهر اراک در مرکز آموزش این شرکت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی،محمدرضا سمیعی مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی در این خصوص گفت:آمادگی جسمانی کارکنان عملیاتی از اولویت های اصلی این شرکت است  و برگزاری  این کلاس های آموزش عملی و تئوری در آینده با کاهش ویروس منحوس کرونا،هرچه بیشتر در دستور کار این شرکت قرارخواهد گرفت.

وی افزود:در این دوره کلاس آموزشی که زیر نظر کارشناسان عملیاتی آتش نشانی کلانشهر اراک برگزار گردید،کارکنانHSE،عملیاتی،امدادی وبرخی از پیمانکاران شرکت،حضور داشتند و آموزش عملی استفاده ازسه پایه نجات،دستگاه بلومن(دستگاه منتقل کننده هوای پاک به شخص در محیط آلوده) و دستگاه تنفسی هوای فشرده که جهت ورود به فضاهای محدود و در منهول(چاهک بازدید)شیر گاز کاربرد فراوانی دارد را فرا گرفتند .

سمیعی در پایان اظهار داشت:ایمنی اولین اقدام قبل از شروع هرکاری است و با آموزش های لازم میتوان از حوادث دلخراش جلوگیری نمود.

یکشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۰
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید