شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر

بازدید سرپرست امور بازرسی و کنترل فنی شرکت ملی گاز ایران از شرکت گاز استان مرکزی

بازدید سرپرست امور بازرسی و کنترل فنی شرکت ملی گاز ایران از شرکت گاز استان مرکزی
همزمان با بیست وهفتمین روز اردیبهشت ماه، ابوالفضل وروانی فراهانی سرپرست امور بازرسی و کنترل فنی شرکت ملی گاز ایران با اعضاء هیئت مدیره و رئیس بازرسی فنی شرکت گاز استان مرکزی در سالن کنفرانس این شرکت، تشکیل جلسه نمودند.

به گزارش روابط عمومی شرکت گازاستان مرکزی، محمدرضاسمیعی مدیرعامل این شرکت در ابتدای این جلسه  ضمن خوش آمد گویی،گزارشی از عملکرد گاز استان و فعالیت های انجام شده در حوزه گازرسانی، تعالی سازمانی و پیاده سازی استانداردهای مدیریتی و نیز دریافت گواهینامه های کیفیتی ارائه نمود.

درادامه مدیر عامل شرکت گاز استان مرکزی گزارش عملکرد این واحد در سال 1400را ارائه  نمود و به تشریح فرآیندهای بازرسی فنی در بخش های بازرسی کالا، بازرسی پروژه، بازرسی تاسیسات و عملیات نشت یابی پرداخت.

 وروانی فراهانی سرپرست امور بازرسی و کنترل فنی شرکت ملی گاز ایران ضمن قدرانی از زحمات و تلاش صورت گرفته در گاز این استان و نیز حوزه بازرسی فنی، در خصوص دغدغه ایشان در حوزه منابع انسانی بازرسی فنی خصوصاً در شرکت های زیرمجموعه پرداخته وافزود: نیروهای بازرسی فنی ضامن کیفیت در عملکرد شرکت بوده  و از اولویت های کاری ایشان بازآوری نمودار بازرسی فنی در شرکت ملی گاز و شرکت های زیرمجموعه و تجهیز آنان به دانش روز دراین حوزه بوده و برگزاری دوره های آموزشی فنی در حوزه های مختلف بازرسی فنی موردتوجه قرارگیرد.

در پایان این جلسه در خصوص عملکرد استان، چالش های مدیریتی، مشکلات موارد قابل بهبود و دستورالعملهای بازرسی فنی در زمان اجرا، چالش های بازرسی فنی در زمان بازرسی از اجناس درکارخانجات سازنده  تجهیزات مواردی بیان گردید  و رئیس بازرسی و کنترل فنی شرکت ملی گاز ایران  وهیئت همراه از سامانه نشت یابی مستقر در واحد بازرسی بازدید به عمل آورند.

شنبه ۷ خرداد ۱۴۰۱
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید