محمد رضا سمیعی مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی با بیان اینکه رفع مشکلات مردم بزرگترین عبادت است،گفت: مسئولیت اجتماعی، تنها پذیرش جایگاه نیست بلکه ارائه خدمات ومیزان رسیدگی به درخواستهای مراجعین ومشترکین است و میزخدمت ویترین تمام نمای میزان فعالیتها وارائه خدمات آن مجموعه می باشد.
به گزارش روابط عمومی شرکت گازاستان مرکزی سمیعی گفت: درسه ماهه نخست سال 1401 تنها 7مورد شکایت از درگاه تلفن گویا ثبت گردیده واین درحالی است که درسه ماهه نخست سال 1400تعداد 31 مورد شکایت از این درگاه ثبت شده بود و با این بررسی میزان شکایات از این درگاه 77 درصد کاهش داشته است و به همین میزان رضایت مندی افزایش یافته واین نشانگر میزان ارائه خدمات گسترده و پرسرعت دراین مجموعه وهمکاران خدوم این شرکت می باشد.
وی ادامه داد: ارائه خدمات از درگاههای متفاوت شرکت گازاستان مرکزی به سهولت و با سرعت ازطریق شماره گیری تلفن گویای1594، مراجعه حضوری، ارسال SMS، مراجعه به سایت شرکت انجام می پذیرد ضمن اینکه ارائه خدمات امدادی وتعمیراتی نیز با شماره 194باسرعت درعین دقت ازخدمات امداد مکانیزه برخوردار می شوند و همچنین میزان پاسخگویی حضوری نیز با رضایتمندی حداکثری پاسخ داده می شود.