شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر

پیام تبریک مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

پیام تبریک مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی
محمدرضا سمیعی،مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی با ارسال پیامی، فرا رسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به تمامی تلاشگران و مجاهدان عرصه خدمت رسانی در این شرکت تبریک و تهنیت گفت.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی، در بخشی از این پیام آمده است: در این زمان کارکنان مومن و متعهد شرکت گاز استان مرکزی نیز از دیرباز تا به امروز، در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) و تحت رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و با خودباوری و تلاش شبانه روزی در خدمت رسانی به مردم استان علیرغم همه مشکلات توانسته‌اند  در حوزه گازرسانی و استمرار خدمت رسانی سربلند باشند.
متن کامل پیام تبریک به شرح زیر است:
والفجر ولیال عشر و الشفع و الوتر
انقلاب اسلامی ایران تجلی اراده الهی،وحدت آحاد مردم و عرصه تحکیم ارتباط نسل جدید با رشادت مردمانی است که با رهبری معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره)،پرده های ظلم و جور حاکمان مستبد را کنار زده و برگ زرینی را در تاریخ جهان گشودند تا صدای آزادی خواهی، عدالت طلبی و استقلال میهن اسلامی و ایران سرافرازمان در دنیا طنین انداز شود.
ره آورد این انقلاب مبارک و عظیم"افتخار،عزت و سربلندی ملتی است که با اتکاء به جهان بینی الهی، در برابر سلطه ظالمانه و همه توطئه ها، فشارها، کارشکنی ها و تحریم های استکبار جهانی به بهای گران سنگ خون شهیدان و با وحدت کلمه و وجود ارزشمند ولایت و رهبری ایستاده و به بالندگی رسید.
در این زمان کارکنان مومن و متعهد شرکت گاز استان مرکزی نیز از دیرباز تا به امروز، در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) و تحت رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و با خودباوری و تلاش شبانه روزی در خدمت رسانی به مردم استان علیرغم همه مشکلات توانسته‌اند  در حوزه گازرسانی و استمرار خدمت رسانی سربلند باشند  و از طرفی در این برهه از زمان که کشور عزیزمان با سرمای شدید، سراسری و ماندگار مواجه است، به طور مستمر خدمت رسانی  را برای مشترکین خود به نحو احسن انجام دهند.
اینجانب فرا رسیدن چهل و چهارمین طلوع فجر اسلامی که با ماه سرشار از معنویت رجب و میلاد با سعادت مولای متقیان حضرت امیر المومنین(ع)مقارن شده است را خدمت شما تلاش گران و مجاهدان عرصه خدمت رسانی، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال سعادت، بهروزی و پیشرفت را برای ایران اسلامی مسئلت می نمایم.
دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید