شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر

مشعل گاز روستای بریه از توابع شهرستان زرندیه استان مرکزی روشن شد

مشعل گاز روستای بریه از توابع شهرستان زرندیه استان مرکزی روشن شد
محمدرضا سمیعی مدیر عامل شرکت گاز استان مرکزی از گازرسانی به روستای بریه از توابع شهرستان زرندیه استان مرکزی خبر داد و در این خصوص گفت: با کار جهادی کارکنان پرتلاش این شرکت و به برکت ایام ا... دهه مبارک فجر پروژه بهره برداری گازرسانی به این روستا به بار نشست.

به گزارش روابط عمومی شرکت گازاستان مرکزی،سمیعی در مراسم افتتاح پروژه گازرسانی به روستای بریه که با حضور استاندار استان مرکزی،نماینده مردم شریف شهرستانهای ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی،فرماندار شهرستان زرندیه و مسئولین محلی این شهرستان در دهه مبارک فجر در روستای بریه برگزار شد، خلاصه گزارش گازرسانی به روستای فوق را بدین شرح تشریح نمود:

گازرسانی به روستای بریه از محل منابع داخلی (بند ق) شرکت گاز استان مرکزی اجرا گردیده که هزینه تامین کالا، ترانشه برداری و اجرای این پروژه بالغ بر 57 میلیارد و 280 میلیون ریال می باشد.

وی در ادامه گفت: جهت گازرسانی به روستای فوق هشت هزارو 100 متر شبکه گاز از نوع پلی اتیلن اجرا شده است.

سمیعی در پایان گفت: با نصب 35 عدد علمک گاز بیش از35 خانوار ساکن در این روستا از نعمت گاز طبیعی بهره مند می­شوند که با جایگزینی این سوخت پاک به جای دیگر سوختها سالانه 70هزار لیتردر مصرف فرآورده های نفتی صرفه جویی اقتصادی خواهد شد.

چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید