شرکت گاز استان مرکزی|نمایش جزییات خبر

بهینه سازی یکهزارو 829 موتورخانه طی سال 1401 در استان مرکزی صورت پذیرفت

بهینه سازی یکهزارو 829 موتورخانه طی سال 1401 در استان مرکزی صورت پذیرفت
مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی از بهینه‌سازی یکهزارو 829 موتورخانه استان در سال ۱۴۰۱ و کاهش حدود 25 درصدی مصرف انرژی با انجام بهینه‌سازی موتورخانه‌ها خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مرکزی ، محمدرضا سمیعی در تشریح این خبر، گفت: طی سال گذشته درخواست 154 مشترک برای طرح بهینه‌سازی موتورخانه‌ها در استان مرکزی ثبت شده که بهینه‌سازی موتورخانه‌های این مشترکین به تعداد 136واحد موتورخانه، طی سال گذشته اجرا شده است.
وی در ادامه، افزود: تاکنون برای  بهینه سازی 6609 موتورخانه در استان موافقتنامه اجرا منعقد شده است که از این تعداد، نزدیک به دو هزار موتورخانه از ابتدای طرح تاکنون، بهینه‌سازی شده‌اند.
سمیعی همچنین با اشاره به اجرای بزرگترین طرح بهینه‌سازی موتورخانه‌های استان در بیمارستان امیرکبیر اراک گفت: این طرح با اعتباری حدود چهار میلیارد ریال در  سال گذشته برای تمامی 8 موتورخانه این بیمارستان انجام شده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی با اشاره به کاهش حدود ۲5 درصدی مصرف انرژی با انجام بهینه‌سازی موتورخانه‌ها در استان، تصریح کرد: اجرای طرح ملی اصلاح و بهینه‌سازی رایگان موتورخانه واحد‌های مسکونی و تجاری همگام و همراستا با سیاست‌های ابلاغی وزارت نفت است که اجرای آن در سطح استان می‌تواند علاوه بر کاهش چشمگیر گازبها و صرفه‌جویی در مصرف گاز بخش‌های خانگی و تجاری، منجر به افزایش قابلیت اطمینان، پایداری و استمرار جریان گاز در بخش‌های صنعتی و به تبع آن، حفظ هرچه بیشتر محیط زیست شود.
سمیعی یادآور شد: مشترکین گاز طبیعی دارای موتورخانه مرکزی و شرکت‌های مجری واجد شرایط می‌توانند با مراجه به سایت شرکت ملی گاز ایران به نشانی www.nigc.ir و انتخاب گزینه ثبت نام طرح ملی بهینه‌سازی موتورخانه‌ها نسبت به ثبت درخواست خود، اقدام کنند.
یکشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۲
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید